Als dat het enige is: in de settings kan je gewoon de manier van verdedigen op Traditioneel zetten. Heb ik ook gedaan. Dan wordt het ineens een topgame! Far Cry 2 vond ik een grote flop. Mooie wereld maar de gameplay was om te huilen.
Online kan dat volgens mij niet? En daar gaat het juist om. Wie speelt Fifa nou offline? Nee, maar het is een goede game, iets te ontoegankelijk gemaakt voor noobs, maar een goede game. Het verliep toen ik dat postte gewoon dramatisch.
Wat te denken van Evolution Snowboarding ? Wat een graftakken spel was dat. Destijds gekocht omdat ik enorm gek was van snowboarden maar oh oh oh oh die game had helemaal niks te maken met snowboarden. Enige pluspunt uit het hele spel was de soundtrack van Slipknot
SR3 is geen flop. Het is een teleurstelling voor jou. Goed voorbeeld van een flop is: Daikatana Too Human
SR3 vond ik een best goede game. Heb ik best wel fun mee gehad. natuurlijk niet zoo goed als GTAIV. Maar die kun je eigenlijk niet zo goed met elkaar vergelijken. SR3 is namelijk niet serieus GTAIV wel. Het is net als de Die hard films vergelijken met de naked gun films. Ik had ook meer van SR3 verwacht maar verwachten we niet altijd meer. Is het niet zo dat sommige mensen gewoon teveel verwachten en het daardoor vaak tegen valt.
100 % zeker Damnation (voor volle mep gekocht, en wat een teleurstelling) Toen kocht ik nog games nagenoeg zonder enige beelden, reviews, previews of wat dan ook te zien. Daarna nooit meer gedaan