GUNVAKYRIE gaat mijn maatje voor mij halen uit AMERIKA!!! Enne, die heb ik dus binnen paar weekies hoop ik, enne dan zien we wel verder. welke me leuk lijken zijn: Crimson skies, Mech assault, Midtown madness 3, (hopelijk allemaal ONLINE) Unreal Championship, En nog mening meer... Mortal kombat, kubuto Chojin etc. EGO etc.... natuulek,
Ik ga net zoals iedereen project ego kopen...en voor de rest...ja soul calibur2 of spiderman ofzo ER MOETEN MEER SPELLEN UITKOMEN!!!!!
ISS2 GTA3 of Mafia Azurik Shenmue Project Ego Dit lijken mij wel vette games die ik (waarschijnlijk) ga kopen zodra ze er zijn. Alleen van Azurik weet ik niet echt veel dus das een twijfelgevalletje
ik ga morgen tony awk 3 ruilen voor PGR wat is dat een bout spel zeg (thps ik was echt goed in nummertje 2 wat ik super vond maar de levels in TH3 heb ik allemaal ge unocked en is single player geen lol meer aan!
tony hawk 3 kan wel degelijk over internet gespeeld worden hoor, iig de amerikaanse versie wel en ik zie niet in waarom de europese versie niet, via gamespy moet dat... trouwes alle spellen met een system link zou je kunnen spelen via internet, Nascar racing en tony hawk 2X zijn in amerika ook speelbaar via gamespy...
hehe Unreal lijkt me niet zo lol als je er geen keyboard en muis bij kan gebruiken...ik kan met de controller nooit zo goed zulke spellen spelen
jazeker en met Halo spelen is nu ook mijn 'tweede natuur' .... bsturing is gewoon ontzettend goed ! mzzl Munch and Abe