Ik heb me de XboX gekocht met 4 controllers erbij en Halo en DOA3 en ga me woensdag Tony hawk 3 halen, En als jullie zitte te denken over een andere game neem eerst 4 controllers en ga met zn 4'en halo'en want dat is echt super kewl of taggen met DOA3 met zn 4'en ook super relax. Maar trouwens ff off topic wat is Tony Hawk 3 nu? kan ik dat met 4 spelers tegelijk spelen of nie want achter op het doosje staat 4 players maar op de xbox website staat dat ie maar voor 2 players is en ik vind spellen met zn 4'en gewoon rocken. Als ik alleen wil spelen ga ik wel counter-striken op mn pc ofzo want ik heb de xbox eigenlijk alleen maar om met meerdere mensen te gamen.
ik heb halo bij de xbox en verder heb ik: doa3 max payne pgr munch oddysee simpsons road rage jsrf genma onimusha
Mijn Games -Xbox -2 Controllers. -Amped -DVD kit -Rally championship -DOA3 -Halo Heb er Halo en DOA3 meteen bijgekocht
Obi Wan is lachen, vaak beetje lelijke graphics maar als een jedi hakken blijft voor een Star Wars addict. Ik vind tof spelletje maar ik zou hem iedereen afraden.... Zit ook beetje vast sinds gisteravond Anywayz, post allen uw games hier, blijft leuk om te zien welke spellen aangesleept worden.
Ik had me een mooie deal, Xbox met Halo voor 400 Euro! Dezelfde dag heb ik controller bijgehaalt en weekje later de DVD kit gekrijgt. Me vriendin koopt DOA3 (vind ze helemaal geweldig, ookal kick ik haar ass met Jann Lee )
Whaha! Ikke had Halo, DOA3, Munch op de dag dat hij in de US uit kwam! lekker puh! heb em al meer dan 7 maanden nu! Ik heb nu project gotham erbij en krijg binnenkort hoop ik gunvalkyrie van mijn maatje Xenior ge import! en rallisport die ik gewonnen heb! enne ik heb ook 3 demo cd's! enne, 2 controllers! enne dvd kit! enne, uhm!
Ook niet eerlijk, kostte mij ong....*rekent* 660€! Laat ik maar niet uitrekenen wat ik inmiddels kwijt ben... Lucky bastard!
Tja, ik heb Amped nog niet zo heel veel gespeeld, maar naarmate ik het wat vaker speel, vind ik het toch wel leuker worden... Probleem van Amped is dat het gewoon behoorlijk lastig is in het begin, maarjah dan maar meer oefenen he Denk dat ik deze week ook ff bij de Makro langs ga om DOA3 te halen, zodat ik als m'n X-Box weer terug is direct kan checken of ie nog steeds krassen maakt, ofdat het opgelost is...
Daar zou ik het geld echt niet voor over hebben... nee dan wacht ik toch liever op een top-game dan nu zomaar ff een tussendoortje te kopen