1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke game wil spelen als je 50 bent?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cole Trickle, 11 mei 2003.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    je zegt zelf dat het nog niet eens perfect is 8) -> bijna perfect
    :D

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    er is altijd ruimte voor verbetering, maar vergeleken met online gaming op de pc is het perfect..

3. Passerby

Passerby Just droppin´ by

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik nu al 29 ben, vraag ik me wel eens af of ik niet te oud ben voor het gamen...
    Ik heb de Xbox nu 5 maanden maar zou alleen echt niet meer zonder kunnen...ben echt verslaafd en speel zo 2 uur per dag.
    Ik merk alleen dat sommige mensen het kinderachtig vinden als ik ze vertel dat ik s´avonds videogames zit te spelen.
    Ben ik een van de oudsten ?

4. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nee.. absoluut niet.. 2 broers uit de famillie van m'n moeder zijn allebei in de 30 en spelen ook nog altijd games op hun pc.. net als m'n neven van 22 en 26.. waarom zou game kinderachtig zijn?

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    zijn zoveel mensen van boven de 20/30 die nog gamen, ik vind het juist normaal.. de meeste games hebben een inhoud die gewoon voor een oudere doelgroep bedoeld is, qua humor, of qua nieuwsinhoud, of qua strategie etc..

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Als je 29 bent ben je nog niet oud ;)

Rond een jaar of 60, 70.. Dan word aardig op leeftijd. Je bent zo oud als je je eigen voelt. En of je dan nog gamen als hobby hebt of parachute springen of kaarten, als je 't maar leuk vind *)
    Zelf zal ik dan vast nog wel eens een spelletje spelen, misschien niet op een console maar op een pc.. Maar dat zie ik dan wel weer. Ik denk liever na over wat ik volgende week ga doen als wat ik over 40 jaar ga doen.

7. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Er bestaat geen perfecte leeftijd om te spelen.
    Of je bent te jong,of je hoort alleen buiten te spelen.
    Of je hoort je ALLEEN MAAR met meisje's bezig te houden en je eigen dronken zuipen,in het cafe.(kan ook nog terwijl je gamed :+)en ook nog met school daarna hoor je alleen bezig te zijn met je eigen huis en je baan/beroep.En daarna zou je weer te oud zijn?Hell no.... het is jouw vrije tijd en je mag daarmee doen wat je wilt zolang je andere maar niet lastig valt.En hele dagen voor de Tv hangen om wat neppe films te bekijken zou niet kinderachtig zijn?

8. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    als je 50 bent he uhhh... ondek je plekje?

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn vader is 50. Die speelt bijna meer dan mij. Hij heeft net DTM Race Driver gekocht. PGR heeft hij paar maanden gespeeld.

Denk zelf dat ikzelf wel nog wat zal spelen dan...Waarschijnlijk racespellen, die speel ik nu ook vaak zodus

10. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik VR-games zal spelen misschien is de wereld dan wel een grote game of juist niet en zitten we boter kaas en eieren te spelen omdat de wereld naar de klote is geholpen door een stelletje terroristen en machthebbers.

BTW toen ik net Live had was ik aan het MOTO GP-en en toen hoorde ik een oude vrouw, dus ik zeg voor de gein U bent zeker wel oud? Zegt ze ja ik ben 82 (of iets in die richting weet niet meer precies) en ze heette Jannie en kwam uit Amsterdam gamertag weet ik niet meer.

11. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou willen dat wanneer ik vijftig ben er een game op de markt komt die jou personage neemt en door je hersenen te scannen je fantasie en droomwerelden en wensen allemaal bij elkaar brengt om een homemade game uit te laten floepen met jou als hoofdpersoon, dat zou ultiem vet zijn.

12. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, tjah das allemaal leuk en aardig maar het moeten wel games blijven he :p
    Ik zou graag meer RPG's willen zien, die echt heeel uitgebreid zijn,( 10 x zo groot als fable ) een spel wat je nooit kunt uitspelen :)

13. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    als dat zou gebeuren zou ik niet voor de gevolgen in willen zien... ik denk aan het 4-letterwoord dat begint met de letter S en eindigt op EKSO-)

14. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    -oeps 2x dezelfde post-

om deze post toch maar nuttig te maken zal ik ook wel zeggen wat voor games ik graag zou spelen. ik denk dat ik juist de spellen die ik in mn jeugd, die van nu dus, erg graag zou spelen. gewoon puur om de nostalie:).

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  15. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je in elk geval samen met mij een van de oudsten :)
    (Ik ben 30) Maar ik ken dat gevoel wel ja, je afvragen of je niet te oud bent, of het inderdaad niet kinderachtig is..
    Maar aan de andere kant, je moet doen wat je leuk vind toch?

Als ik 50 ben speel ik waarschijnlijk nog ,liefst Quake 9 of zo of een voice-gestuurde game.

16. alibi

alibi Guest

ik vind dat je nooit te oud kunt zijn om gamen, ben zelf 22, sommige mensen vinden het een beetje kinderachtig, maar als ik het nou leuk vind dan moet ik het toch doen?!?! je hebt ook van die opa's die nog met treintjes spelen toch?!! *)

maar om eve terug te komen op het hoofd onderwerp: ik hoop op mijn vijftgste nog wel een potje halo nog te kunnen spelen! misschien halo 9 op de Xbox 5 ofzo! zou best kunnen! als ik dan maar geen premanente RSI heb ontwikkeld aan me handen en staar in me ogen van het al 35 jaar gamen!!:p

17. Passerby

Passerby Just droppin´ by

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad helemaal gelijk...en het is uiteindelijk gewoon lekker onschuldig vermaak !
    Tegenwoordig heb je gewoon zulke mooie games (denk aan Splintercell) dat ik er voorlopig niet aan denk om mijn box opzij te schuiven...

18. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik dan met mn eventuele kinderen echt vreemde stuff zit te spelen omdat dat wat ik nu speel tegen die tijd compleet achterhaald is. Maar eigenlijk denk ik dat ik dan helemaal RTS verslaafd ben

19. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker boeien hoe oud je bent, als het maar naar je zin hebt, toch?

20. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er zelf straks 28 en ik game ook nog vrij veel.
    En hoewel ik vroeger graag vechtspellen speelde snap ik nu totaal niet meer wat er zo tof is. (Dead or Alive, Mortal Kombat, Tao-Feng, ...)

Ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe rustiger het spel moet zijn. (Rustigere spellen zoals: Splinter Cell, Morrowind, een spannende first-person shooter ofzo)
    (De meeste spannende spellen zijn trouwens rustig hé.)

Deel Deze Pagina