die mensen die gamen kinderachtig vinden zitten zelf de hele achter de televisie naar niks te kijken. Je kan beter gamen, dat is spannender, je leert er iets van (iig je reflexen worden getraind) en je bent zelf in control.
Mijn ma zegt altijd dat het maar wat dom geschiet is...... en mijn pa ( 48 ) bewonderd de *wantstaltige* graphics van mijn games..... soms speelt ie ff mee, maar echt goed?? amped bijvoorbeeld, vond ie ook vet meoilijk(is al weg) maar dat is dan ook een spel hè.
Tegen die tijd mogen ze wel een fotorealistische, ongesensureerde versie van de Sims hebben voor me Edit: PS, d'r zijn geen mods...zullen we ff lekker gaan kloten?
He saur, volgens mij loop jij ook stage of. Jij zit echt eeuwig te posten. Misschien krijgen we over een jaartje of 30 wel een retro game revival. Net als in de mode.
LOL, ik heb ook niks beters te doen vandaag. Ik dacht misschien is mijn boxje kapot duzzzz .... heb gelijk vrij genomen. Ik denk dat ik ga een spel ga spelen om te zien hoe iedereen volleybal speelt. Soort van coach
Fijn dat jullie stagelopen.. Maar daar heeft dit topic niet veel aan... Ladys & Gentleman we're going back on-topic !
Ik ga dan een bepaalde sim. spelen. Dat spel gaat 'Verzorg je Kunstgebit' heten. Let op mijn woorden, dat wordt de hit voor 50-plussers