thps3 is een strakke game, ook als je 1 en 2 hebt gespeeld maar niet als je het al is een x hebt (uit)gespeeld, bijv. op de pc. spiderman is ook zeker een toppertje, wel een vette game. nhl is gewoon vet, even verslavend als thps3, meer replaywaarde volgens mij. of ff w88 op deathrow
PDX Nee, maar dat was Metal Gear Substance tot voor kort ook niet. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat Rare de buik vol heeft van die Nintendo-dudes. Bij de N64 was PD allemaal te heftig en nu zouden ze ineens welkom zijn als N zelf geen games voor oudere gamers weet te verzinnen. Soms vind ik nintendo echt onbegrijpelijk bezig :{
Ik heb net ff een preview gelezen van Splinter Cell dit spel lijkt me echt goooeeed!! Maar op een paar screenie's zag het er echter best beroerd uit ik kom, jammer genoeg, niet achterhalen of dit van de PC of XboX was...Kan iemand mij een preview geven over Splinter Cell die echt over de XboX-versie gaat..? En weet iemand de release date van deze game..?
Myamoto en clan gaan pas voor andere consoles maken als ze denken dat de gamecube geen leven meer heeft. Dat duurt helaas dus nog wel effe (jaartje of Ik kreeg bij mijn RP. Trouwens een standaard-briefje van Microsoft waarin bedankt werd voor mijn forumlier en aankoop etc. Maar waar ze ook 'Brute Force' aanbeveelden. Wat voor een game is dit?