Ga ook nog ff kijken of ik Gears of War nog ergens voor een leuk prijsje kan krijgen ja. Voor de rest weet ik het nog niet echt..
Het is ook vooral kwestie van smaak. Ik vond Mass Effect, Bioshock en Burnout: Paradise City, helemaal te gek. De andere spellen die genoemd zijn echt een stuk minder. Fable 2 is inmiddels preo-order, die wordt echt geweldig! Saint's Row 2 pak ik ook zeker op voor een leuke prijs hier op de bazaar of ergens 2de hands. Erg vet spel, maar ik weet het nog niet helemaal of het de volle mep gaat worden. Fallout 3 is angstig, ik vertrouw het zaakje niet echt. Fable 2 en Saint's Row 2 voor mijn smaakje dus
Hoop binnekort eindelijk tijd te hebben. Waarna ik me ga storten op Assasins Creed. Nu even op het web zoeken naar een mooie exemplaar (lees: goedkoop)
heb assassin's creed, halo3, army of two, gta IV en cod4 al wordt waarsgijnlijk tom clancy's HAWX of cod5
GoW2, Fable 2, Fallout 3, Halo Wars, Left 4 Dead, WAR (laatste 2 pc). Mogelijk Fracture, Banjo & K., Sins of a Solar Empire, Red Alert 3. (ook laatste 2 pc)
Ik vind Crackdown een van de tofste games die ik op de 360 gespeeld heb. Je begint erg traag en je kan nog niet veel. Gaande weg het spel kan je echt super ver springen veel explosies maken en in snelle bakken rijden. Geef de game de kans. Moet zeggen dat de demo van Crackdown een goed beeld geeft, dus die moet je proberen. Gewoon lekker de groene orbs verzamelen, als je dat tof vind moet je eker voor de game gaan. Ik denk zeker 30 euro waard, echter voor 15 euro heb je hem hier op de basaar. Ik vond hem super, en heb hem nog steeds! Edit: Dacht dat iemand hierboven de vraag stelde of ie Crackdown voor 30 euro de moeite waard is. Nu zie ik het niet meer....
Beetje aangepast: Xbox: GH IV , Fable 2, harry potter 6 en als de reviews goed zijn fallout 3 PC: Red alert 3
Pfoe, waar gaan we beginnen. Ik zal even een lijstje neerpoten van de games die ik realistisch gezien al WIL halen gedurende het komende "schooljaar". En daar zullen er wel bijkomen, aangezien ik niet weet wanneer wat uitkomt Saint's Row 2 The Last Remnant Infinite Undiscovery Star Ocean 4 Star Wars : Force Unleashed Ghostbusters Alpha Protocol Banjo & Kazooie: Nuts & Bolts Fable 2 Burnoutaradise Street Fighter IV Harry Potter & The Halfblood Prince (gewoon als HP fan zijnde, heb nog steeds geen enkel spel gespeeld, maar heb ze wel allemaal)
'n Week geleden Gears of War 2 besteld, en Knights of the Old Republic II opnieuw in huis gehaald. Ik wacht nog even af op End War. De trailers maken een goede indruk, maar een demotje kan geen kwaad.
Eens kijken hoe ver ik ben sinds mijn vorige post Groene heb ik al (gereserveerd) De volgende keer dat mijn miezerige salaris binnenkomt ga ik deze 2 games er nog eens bij reserveren: Far Cry 2 Prince of Persia Tomb Raider Underworld heb ik vervangen door Anniversary. GoW reserveer ik pas als dat weer kan met een pre-order kit. Harry Potter is niet te reserveren.
160 euro incl UPS verzenden als je bij gamehubs besteld (kun je er voor dat geld nog 2 bijkopen , bijv fallout 3 en farcry 2 )
Saints Row 2 en Fable 2 al gereserveerd en betaalt. Volgende week Gears Of War 2 bestellen en betalen. Dan kan ik opzich op dat moment Fallout 3 ook al bestellen en betalen maar daar wacht ik wel ff mee, geld wat dan overblijft gebruik ik voor begin September want dan komt Mercenaries 2 uit. Ik bestel dan in Oktober pas Fallout 3. Opzich ben ik dan helemaal klaar lijkt mij.