Van de games die in dat lijstje staan ga ik kopen: GTA IV Alone in the Dark Gow 2 Alan Wake Tot dan ben ik nog bezig met AC en GOW 1
GTA4 IV en Gears of War 2 ga ik vrijwel zeker kopen. Daarnaast ben ik heel erg benieuwd naar RB6 Vegas 2. Ninja Gaiden 2 en Fable 2, al was Fable 1 wel erg mediocre moet ik zeggen. Wat is trouwens up met al die vervolgen..
Battlefield: Bad Company uiteraard, waarom staat deze er niet bij:{ Voor mij wordt dat toch DE game van het jaar, samen met GoW2.
Battlefield inderdaad! Daarbij komt waarschijnlijk GTA IV, GoW2, R6:LV2, GH:4 Kan beter gaan sparen denk alvast! En de vakantie annuleren?
sega superstar tennis lijkt mij ook echt gaaf ! die komt er haast zeker in. gta4 is een must als je het mij vraagt, gears of war 2 is een inkoppertje, bully lijkt mij een erg leuk spel. ik heb hem gemist op ps2, en ben benieuwd wat rockstar met het "school" sandboxen heeft kunnen klaarspelen. uiteraard zou ik deze game wel eerst willen zien/spelen voor ik deze koop, want echt zeker ben ik er nog niet van.
Gta 4 en Ninja Gaiden 2 zeker weten. Bully hoogstwaarschijnlijk ook. Enigste nadeel is dat al deze games vlak na elkaar uitkomen. Heel misschien haal ik Banjo Kazooie ook wel (maar niet op gestemd.)
Als iedereen, die een thread maakt, nou eens die thread up to date blijft houden. Dan zou het een stuk makkelijker zijn
Gears of war 2 Gta IV misschien Alan Wake Fable 2 of course (beste spel voor gewone xbox ooit gemaakt vind ik ) anders naml: Star wars force unleashed