Gister in een impuls Quake Wars gekocht, na wat reviews op internet te hebben gelezen blijkt dit toch niet helemaal mijn ding te worden.. Nu ga ik m dus ruilen, iemand tips?
Mijn lijst voor dit jaar: Ninja Gaiden 2 Devil May Cry 4 Gears of War 2 Fable 2 Race Driver GRID Vikings: Battle of Asgard Heb nou eenmaal niet het budget om alles bij de release te kopen dus hoop ik dat Vikings of Devil May Cry 4 in de budget gaat. Kan ik nog lang wachten
Ik denk dat mijn volgende game Burst Limit wordt. Er komt niet echt iets anders uit wat ik graag wil hebben binnenkort. [EDIT]Hmm net de Ninja Gaiden 2 demo gespeelt. Wow wat was dat vet. Ik had nog nooit een NG game gespeeld, dus dit was de eerste keer. Maar man, wat vet zeg .
Ik heb deze week weer 2 games (Burnout Pardise en DMC4) gekocht, dus kan voorlopig wel ff door... Ik ga half juni wel op vakantie, dus als ik daarna misschien GRID goedkoop kan vinden hier in de bazaar wordt dat zeker een koop. Sowieso staat die game nu bovenaan mijn verlangenlijstje.. Verder staat er nog NG2 en Skate. En ik heb het vermoeden dat Viking helemaal mijn ding is, dus die wil ik ook stiekem nog.. NG2 kan dus wel wachten .
Ninja Gaiden 2 !! duhh!! Devil May Cry 4 (beetje laat maar ja, tog een vette game. heb de demo gespeeld en vond em vet!) Viking : Battle for Asgard
al je games bij play-asia kopen, scheelt ong. 10-15 euro per game, koop je 4 games, heb je de 5de gratis + op strikebang.com heb je vaak 10 dolllar coupon codes die je krijgt als je spammed, The darkness pas besteld, koopje 18 euro, Fable 2, Fallout 3, Endwar, saints row 2, just cause 2, maffia 2, tering, moet je kijken hoveeel sequels en free-roam games er uit komen, geen goeie start voor mijn nieuwe opleiding
ik denk dat ik ook maar eens de eerste Just Cause haal. Ik denk dat het wel een vet spel is. dus als ik het leuk vind kan ik net zo goed 2 ook halen. Gears of War 2 wordt ook cool!
Waarschijnlijk ga ik morgen Ninja Gaiden 2 halen. Verder wil ik nog steeds Timeshift, Viking, DMC4, Dark Sector en The Orange Box een keertje kopen. Wat betreft nieuwe games wil ik erg graag Resident Evil 5 maar die komt toch niet meer voor 2008. Alone in The Dark wil ik ook wel alleen het is even afwachten hoe de controls zijn want ik heb gelezen dat die best stroef zijn. Too Human ga ik zeker halen. Hack and Slash RPG is mijn favorieten genre dus dan zit ik wel goed met Too Human En vaste koop is WWE 09 en Fifa 09. En als Marvel Ultimate Alliance 2 dit jaar nog haalt koop ik die ook meteen
Civilization, Revolution 1 dezer dagen bij gcshop maar bestellen. GoW 2 redelijk snel of direct. Ninja Gaiden 2 pas later denk ik, eerst deel 1 plus boel andere uitspelen. Fable 2, ook zeker maar wanneer?
Normaal zou op 12 juni NASCAR 09 uitkomen. Weet iemand of dit zo is? Die ga ik dan zeker kopen. Verder koop ik ook zeker MADDEN 09.
Battlefield : Bad Company is besteld , Fifa 09 zal hem ook wel worden en de nieuwe Sonic zodat mijn vrouw en m'n zoontje ook nog wat hebben
Ik ga vandaag van me vriend Ghost Recon : Advanced Warfighter Quake 4 The Elder Scrolls IV : Game of the Year Edition (heb alleen de normale editie) Condemned : Criminal Orgins Voor maar 60 euro!!
Is niet zo goedkoop hoor... maar ook niet heel duur En je hebt er wel echt topgames bij (behalve Q4 ) Ik krijg vanmiddag UEFA Euro 2008 (eindelijk) en volgende week Alone in the Dark
Tja ik kon kieze of quake 4 of perfect dark zero erbij vind PDZ zowiezo niks en quake 4 heb al een keer bij hem gespeelt en ik vond hem beswel goed.
2 Dagen geleden: Shadowrun Vandaag: Beowulf 27 juni: Guitar Hero Aerosmith Oktober Guitar Hero IV November: Harry Potter & the Half-Blood Prince * Gears of War 2 Onbekende releasedate/ik weet nog niet zeker wanneer ik het koop, maar dát ik het koop is zeker: Unreal Tournament III * Fable 2 * Tomb Raider Underworld * Just Cause 2 * Mirror's Edge * Banjo Kazooie Nuts & Bolts * Bioshock 2 Onaangekondigde games waar ik van hoop dat ze nog komen: Kameo 2 * Army of Two 2 * Oblivion 2 / TES 5 * Halo IV * Assassin's Creed 2 Voor alle overige releases: Game heeft me nog niet overtuigd / game wil ik simpelweg niet / ik ben em op dit moment vergeten.
UT3 komt in Europa 4 Juli, Amerika 7 Juli. Bij Gamehubs is hij ook te koop, dan heb je weer wat geld over voor je andere games.