1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke games gaan jullie binnenkort kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 jan 2007.

?

Welke games gaan jullie kopen in 2008?

1. Bully

91 stem(men)
    88,3%
  2. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2

9 stem(men)
    8,7%
  3. Dark Sector

1 stem(men)
    1,0%
  4. GTA IV

12 stem(men)
    11,7%
  5. Alone in the Dark

4 stem(men)
    3,9%
  6. Gears of War 2

8 stem(men)
    7,8%
  7. Just Cause 2

2 stem(men)
    1,9%
  8. Ninja Gaiden 2

6 stem(men)
    5,8%
  9. Universe at War

0 stem(men)
    0,0%
  10. Kane's Wrath

0 stem(men)
    0,0%
  11. Condemned 2

0 stem(men)
    0,0%
  12. Army of Two

0 stem(men)
    0,0%
  13. Guitar Hero IV

0 stem(men)
    0,0%
  14. Alan Wake

0 stem(men)
    0,0%
  15. Unreal Tournament 3

0 stem(men)
    0,0%
  16. Banjo Kazooie

0 stem(men)
    0,0%
  17. Brothers in Arms: Hells Highway

2 stem(men)
    1,9%
  18. Viking: Battle for Asgard

0 stem(men)
    0,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat probleem hebben meerdere gamers :p

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg dat wel ......

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou ook letten op de speelduur van het spel. Zoals Orange Box, die biedt 5 games die je dus lang laat spelen. Plus nog een online shooter waarmee je ook wel even mee zoet bent. Tombraider is uitspelen en daarna niet meer spelen. Virtua Tennis 3 is leuk om met vrienden te doen, in je eentje en op xbox live. Maar gaat dit niet na een tijdje vervelen? En Skate is een erg leuk singleplayer spel maarmee je steeds nieuwe spots kunt zoeken en daar steeds verschillende tricks te doen. Lees wat reviews en kijk wat je nu het beste lijkt. :)

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    1. Mass effect
    2. Assasins creed
    3. Guitar hero III
    4. Naruto
    5. CoD 4

5. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik zit te twijfelen tussen Orange Box en Call of Duty 4? pff...

6. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erg toffe reactie. hieronder dan waarmee ik vandaag ben thuis gekomen:

> virtua tennis 3: de reden was de prijsverlaging naar 29,95. dus erg veel waar voor je geld, en mijn neven die ook online spelen hebben hem ook. dus lekker veel samen dubbels spelen !

> skate: ik had je reactie nog niet gelezen, maar ik stond inderdaad met orange box en skate in mijn handen. twijfelend (en uiteraard had ik ook wat reviews gelezen op internet) stond ik daar, tot ik zoiets had van "orange box" gaat echt wel een klassieker worden, dus die koop ik wel voor een prikkie, terwijl nieuwkomer skate moet opnemen tegen tony hawk's nieuwe telg uit de serie. ik weet niet zeker waar de skaters voor gaan, maar ik vond de demo van skate erg goed, en echter voelen qua bestuuring. geen grind knop meer, maar net zoals in het echt, springen naar een rail en daar glijd je board dan vanzelf wel overheen. ik ben nog niet ver in het spel, maar ik weet wel dat ik verder kan en ga, ook al zeggen sommige reviews dat de learning curve wat steil is.

trouwens, ik had ook meteen ff goedkoop de film "robot's" gekocht. ik houd wel van computer gerenderde animatie films.....

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is leuk om te horen. ;) Ik wil skate al een tijdje maar ik heb nog The Darkness en Bioshock om (singleplayer) uit te spelen. En dat gaat nog wel eventjes duren, zeker nu dat mijn 360 weg is. En daarna wil ik nog wel wat nieuwe titels. Maar eerst die 2 uitspelen.. En ik heb btw nog Fifa 08 gekocht 2/3 weken geleden die ook erg tof is en van de week Command and Conquer 3 binnen gekregen voor een ruil van Forza Motorsport 2. Tja, dan heb je best veel games die je nog moet uit spelen! Ik moet ook nog Test Drive: Unlimited uitspelen, Ninety Nine Nights (N:cool:. Dus voor mij voorlopig nog geen nieuwe games. ;)

8. Chrs

Chrs like me?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje te twijfelen...

Naruto lijkt me vetjes worden
    Assassins Creed lijkt me vetjes worden

en ik had ook nog een paar reviews/ingame filmpjes gekeken van Eternal Sonata ( deze is dan al wel uit ).
    Ik wil 1 van deze zowiezo kopen.
    Ik wil wel wat meningen van jullie weten!

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, wij kunnen niet echt bepalen wat voor game wij jou aanraden. Het is je eigen keuze, je eigen smaak. En het zijn eigenlijk ook 3 compleet verschillende spellen.

Eternal Sonata is een echte RPG, turnbased maar dan anders. Je hebt het vast wel gespeelt of in een video gezien. Het heeft een heel mooi eigen sfeertje. Prachtige muziek. Maar ga je de game nog spelen nadat je hem hebt uitgespeelt? Oke, als je de opnieuw begint nadat je hem hebt uitgespeelt worden de tegenstanders 2 x zo moeilijk en kun je (dacht ik gelezen te hebben) achievements halen die je eerst niet kunt halen.

Naruto. Echt een game als je de serie kunt waarderen. Natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn, maar het is zeker een lust voor de fans! Ik heb niet veel v/d game gezien maar het lijkt mij een beetje veel ren en vecht werk. Natuurlijk ook met NPC's praten in dorpjes, kleine quests doen enzo. Ik weet er niet echt veel over. Daarom moet je ook maar goed de reviews lezen.

Assassins Creed wordt echt een next - gen titel. Een open spelwereld vol met klim en klauterwerk. Targets doden, vette moves maken terwijl je aan het vechten bent, klimmen op de hoogste gebouwen die je kunt vinden, etc. Als je steeds hoger in level komt krijg je nieuwere wapens.. Eigenlijk niet een game te vergelijken met die 2 hierboven. Datzelfde geldt voor diezelfde 2.

Als ik jou was, zou ik eventjes wachten met welke games je wilt kopen, goed de reviews lezen en dan beslissen welk spel je gaat kopen. Wij kunnen niet zeggen; ''Ja, je moet die kopen want bla bla''. Its up to you. Lees de reviews, wacht eerst tot ze uit zijn en maak dan je keuze. ;)

10. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Komen zeker veel vette games uit. Worden dure maanden. Maar je kan ze uiteraard ook gewoon hier kopen op de xbazaar nieuw of eventueel al gebruikt.

Deze games ga ik sowieso halen:
    PGR 4
    NFS Pro street
    COD 4
    Miss Assassin's Creed lijkt me ook wel erg vet.

Worden leuke maanden!

11. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga binnekort (~30 November) Call of duty 4, Halo 3 en Ace Combat 6 kopen :)

12. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Assassin's Creed wordt m'n nieuwe.

13. Chrs

Chrs like me?

Leuk Bevonden:
    0
    Naruto besteld :)

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb Virtua Fighter 5 gekocht, moet nog wel binnen komen via XBW. ;)

Verder komen Assassin's Creed en Mass Effect ook in huis, daarna hopelijk even een tijd niets, dan kan ik nml. mijn games eens gaan uit spelen.

15. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cod4 _O_
    Nog anderhalve week!

16. eggbird

eggbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HELL YEAH!!! heb m gisteren ff snel in de pre order gegooit. geld overgemaakt en nu maar afwachten \o/
    Verder komt assassins creed en army of 2 ook zeker weten nog bij mij in de kast en misschien ace combat 6

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Cod4.

18. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Assassin's Creed wordt zeker weten mijn eerste game.}:]
    Daarna nog Call of Duty 4.:cool:

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mijn nieuwste aankoop wordt zeker weten Assassins Creed. Ik kan niet wachten..

20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Assasins creed, Mass effect ga ik zeker halen.

Heb paar dagen terug de orange box opgepikt en ik wil skate eigenlijk ook nog hebben, maar die haal ik wel wanneer ie wat goedkoper is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina