Blind reageert maar niet, zie ik alweer Zonder dollen: -Buffy -Matt Hoffman Pro BMX -Battle Engine Aquilla
als je blind bent wat heb je dan aan X-box en X-box games dan kan je toch niets zien mja.. ik zopu dan deze kopen: Halo Transworld Snowboarding Wreckless Doa X-treme beach prammenball
Brute force zou ik tot een paar dagen geleden ook op het lijstje hebben staan, maar na die 4 nieuw vrijgegeven filmpjes twijfel ik er toch aan ...
COLIN MCRAE M.H.PRO BMX2 MERCEDES BENZ. BUFFY BRUTE FORCE UNREAL RSC2 THPS4 DOA XVB NINJA GAIDEN BLA BLA BLA Heb een lijstje met een gamepie of 25 die ik allemaal zeker wil hebben. Het leven van een xboxbezitter ziet er rooskleurig uit!
halo 2 gaan'k toch wel kopen denk'k, alhoewel 'k natuurlijk niet echt iets koop zonder eerst heel eventjes een pre- of review te lezen.... en MORRORWIND dat koop'k hoedanook, spijtig dat het is uitgesteld ( de release -date ) maar'k amuseer me ondertussen wel nog even met enclave ....
Project Ego (buitengewoon coole rpg) Morrowind (Buitengewoon grote rpg ,waarschijnlijk niet zo'n must buy voor mensen die maar een beetje of niet van rpg's houden. Sw:Knights of the old republic (goede "traditionele" rpg gemaakt door bioware) Sw:Galaxies (erg toffe MMoRPG ,wel hoge maandelijkse kosten) DOAX beach volleyball ( zoals jullie al hebben geraden ben ik een pukkelige Rpg-nerd, Die niemand het bed in kan krijgen zonder eerst iets in hun drankjes te stoppen....maar ja Rohypenol is nu bepaald niet bepaald duur ) En van halo 2 weet ik het niet zo zeker ..zal de sequel genoeg vernieuwingen hebben om echt een nieuwe spelervaring te creeren (zoals de Ms dudes het zelf zouden zeggen)
Blinx Death row Splinter cell DOAX Project ego dit zijn wannahaves, spellen die ik hoe dan ook wil hebben. De rest zie ik wel