Welke games kopen we bij launch

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 13 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Het is bijna zo ver, al besloten voor welke games je gaat?

Laat het hier weten en vermeld ook waarom je voor deze games gaat.

De games die ik op zeker in huis haal zijn:

COD2 deel 1 was zwaar indrukwekkend, zelf meedoen in "band of brothers" de gameplay was iets te gescript maar dat schijnt minder te zijn in de opvolger. De graphics zijn in 2 veel beter (zelfs mooier dan de pc versie) en de gevechten zien er gestoord uit (d-day strant scene is krazy)

Perfect Dark0: Eindelijk een on-line shooter met goldeneye/pfd gameplay, ik heb er zo lang opmoeten wachten dat ik de tegenvallende graphics zo voor lief neem. Dit word ouderwets knallen :9

Oblivion: Ik heb niks met standaard rpgs maar de open wereld van morrowind sprak mij erg aan, alleen was die game graphies niet goed, slechte physics en het saaie gevecht systeem hielde mij tegen er echt in op te gaan. Wat ik van oblivion heb gezien is dat allemaal gefixt en de graphics zijn natuurlijk gestoord mooi, hier haal je een next gen console voor in huis

Fifa '06: online voetballen, prachtige graphics en pro-evo gameplay. Oneindige replay waarde met vrienden, voor mij een must have

Kameo: Al jaren geen platformers meer gespeeld en ook al spreekt het kinderachtige thema me niet echt aan, haal ik hem toch in huis. Simpelweg omdat het er zo gruwelijk mooi uitziet (je moet je vrienden natuurlijk kunnen laten zien wat die next gen doos allemaal aan kan), en rare is er zo lang aan bezig geweest dus met die gameplay zal wel snor zitten.

dat zijn de 5 gamepies waar ik me mee ga vermaken, welke worden het voor jou

2. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  3. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
  4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Alle games die ik WILDE halen zijn uitgesteld.
    Althans, vrijwel zeker.
    Oblivion is nog niet zeker volgens mij.

Maar het wordt voor mij Alleen Oblivion met de Launch. Had ook Ghost Recon 3 besteld, maar die is dus naar Februari uitgesteld.
    Maar met Oblivion houd ik het wel 2 maanden uit :)

5. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ga denk ik voor PGR3, Need for Speed: Most Wanted en Saint`s Row zijn de andere kandidaten... maar ja dan wordt het wel heeeel erg duur allemaal

6. The Watcher

Leuk Bevonden:
    0
  7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
  8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    The Watcher, je hoeft geen drie keer te zeggen dat er al een topic van is. Een keer is wel genoeg. :p Maar je hebt hartstikke gelijk, er is hier al een discussie over gaande. Twee zelfs (ongeveer dan).

Hier gaat een slot op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina