Tom Clancy Game kan je online alleen spellen en niet met een guest dus ik heb het over. Ghost recon. GR:IT. RS3. UC kan met 4 man. MM3 volgens mijn alleen met 1. wouw ik ff kwijt! En als moderator moet je dit toch wel weten.
Waarom? Ik ben "als moderator" niet helderziend en krijg de games niet gratis van Microsoft of zoiets. Daarom schrijf ik ook "volgens mij" en plaats ik er een vragende smiley achter. Snappie?
Oke nee ik dacht tot je over ervaring schreef, mijn fout. Ik moet ze ook kopen en volgens mij die mensen van MS ook. (Ik heb er een paar in mijn friends list en die moesten het ook kopen) bij de weg lees ik heeeeeeel veel forums en site's, schrijf ook wel eens e-mails naar de developers en uitgevers en zo kom je er ook achter. Mischien een tip.
Ik zou het graag willen, maar heb vrouw en kind, heb een drukke fulltime baan, ben een fanatieke Xbox speler, doe mijn forumwerk hiero en volg daarnaast ook nog een hoop cursussen (van Microsoft notabene!), dus ik heb het helaas te druk om ook nog andere Xbox fora te bezoeken (muv xbox.com). Goed, back to topic...
Ja, ik geloof je echt, ... Maar ook ik ben getrouwd en heb kinderen (meervoud) en zit ook nog eens in de IT 40 uur per week, En dat betekent dus gewoon door leren LOLz. Desondanks moet ik soms even uit deze realiteit ontsnappen, en dan even Gamen of forums checken mails schrijven enz... druk bestaan idd. Ok let’s go back again. P.S. misschien een post voor DAD's on LIVE LOL. (joke)