1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke games makkelijke achievements?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Looney-Crew, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel cod4 gewoon meteen op veteran beginnen en knallen maar
     
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha dat is echt te erg idd :9. Ik las laatst een artikel dat achievements toch wel wat bijdragen aan game bij de aanschaf, maar om ze nou zo makkelijk te maken...
     
  5. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Open season, baas in eigen bos is makkelijk 1000 pts te halen, gewoon verhaallijn uitspelen en wat muntjes verzamelen.. (nog leuk ook ;))
     
  6. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    King Kong ook aardig makkelijk,en tis ook nog een goed spel ook.Vind het allang niet meer belangrijk die achievments.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    O, maar als je al die intels hebt is het een kwestie van wat shit aanzetten en je hoeft helemaal geen moeite meer te doen las ik. Kun je dat misschien iets verder toelichten? ;):eek:

    @ Shriko: Die nieuwe Viva Pinata is toch alleen maar saai met wat van die standaard mini games? Ik vond de eerste Pinata game erg gaaf, staat op de 1000 btw, maar Party Animals lijkt me geen ruk aan. Kun je dat ontkrachten?

    En kan iemand mij misschien vertellen waarom er ooit iemand is geweest die Fifa World Cup 2006 makkelijk vond?

    Ik kom nog steeds niet door die challenges heen. Ik weet dat je optstellingen kunt veranderen, maar heeft iemand naast het veranderen van opstellingen misschien nog andere tips? ;):9
     
  8. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt helemaal, tis geen ruk aan ;) De races tussendoor zijn wel aardig, maar erg beperkt.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    fifa world cup 2006 kan je makkelijk 500 halen en dan is er 1 achievement waar je meteen 500 krijgt maar dan moet je alle challenges doen en dat kost tijd
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Jij zegt dus dat het makkelijk is om die challenge achievement te halen? Ik heb tijd in overvloed, dus kun je me uitleggen wat er zo makkelijk is aan die challenges? Ik kom er namelijk niet doorheen, camera doet soms wat moeilijk, maar de hoofdreden is dat ik sommige challenges echt ruk vind. Heb jij soms een makkelijkere manier gevonden om de challenges te halen. Ik zou het zeer op prijs stellen als je het me vertelde!!! ;):)
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    COD 4 :mad:
     
  12. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Assassins Creed heb je ook na het uitspelen al ongeveer 500g.
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    DiRT is idd errug makkelijk weggegeven 1000G. Ik moet alleen nog de 1000miles, all cars en de 3 onliners en heb ze ook allemaal. Had van mij wat zwaarder gemogen, zoals bijvoorbeeld bij PGR3. Daar krijg je ook punten voor het uitspelen van de carriere, maar ook voor hoe hoger je niveau. Dat mis ik bij DiRT.
     
  14. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet net dezelfde als jij nog moet doen ;)

    Peter M
     
  15. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Miss makkelijk om ipv 10.000 X king kong te roepen gewoon een lijst te maken op de eerste post?
     
  16. Geogamer

    Geogamer Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwijg me van die challenge mode. Ik heb ze allemaal gedaan enkel die wedstrijd:

    waarmee je met Zweden tegen Braziliƫ speelt en je moet zorgen dat je in 10 minuten speltijd niet alleen wat goals erin pleurt, maar ook de wedstrijd moet zien te winnen. Dit dus voor extra tijd of eventuele penalties. Ik weet niet meer exact moet hoeveel je achterstaat, maar geloof met 2 - 1. De rottigste challenge ooit vind ik. Kan me er niet meer toe brengen om hem nog te proberen.... Makkelijk zijn ze dus niet. :b:
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Halo 3 is simpel. Gewoon co-op Legendary spelen. Meta scores halen en dan moet je nog wat online 5 puntertjes.
     
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wij moeten elkaar maar eens online treffen en elkaar helpen :D:b:
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin er maar aan zou ik zeggen, zal aaaaaaaardig wat tijd in kruipen :):


    PGR4, gaat ook heel vlotjes, op 2 dagen kan je makkelijk over de 800 punten gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina