1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke games makkelijke achievements?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Looney-Crew, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb toevallig met een vriend van me wat geruild en ik heb nu ook nba live o6 :thumbs: was er nog niet aan begonnen maar na het lezen van die guide om een heel seizoen te simuleren ga ik er morgen toch maar is aan beginnen hehehehehe.....

    ben ook bezig met bioshock mooie game en ook wat achievements en ook vandeweek king kong op 1000 uitgespeeld. sta nu op 12520 punten.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    COD4 is ook wel tedoen! Baal alleen als een stekker van dat er geen online achievements in zitten..of naja niet veel dan....of geen? Naja anyway hadden er meer in gemogen...maar je hebt met cod4 ook redelijk snel punties! Of dat is al gepost excuus daarvoor maar ben wat lui nu :+
     
  3. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    CSI: Hard Evidence
     
  4. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het grappig dat er mensen zijn die games kopen omdat ze makkelijke achievements bevatten. Ik zou dit zelf nooit doen. Ik koop een game omdat het me leuk lijkt en dan zijn makkelijke achievements mooi meegenomen. Ik heb echter ook het omgekeerde, ik koop bepaalde games die me opzich best vermakelijk lijken niet, omdat ik de achievements juist te moeilijk vindt. Dit is dus alleen bij twijfel gevallen, maar daarbij geven de achievements dus wel de doorslag. Zo lijkt me Gears Of War wel leuk, alleen bevalt het TPS me niet zo, en die online achievements al helemaal niet, daarom haal ik die game niet.
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zie achievements als een extra, wat het eigenlijk ook is..
    Dus ik koop een game om de inhoud kwa gameplay, spelduur etc.
    Gamerscore is leuk om mee te patsen verder niet.
     
  6. Geogamer

    Geogamer Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik nu grappig vind? Veel mensen zeggen dat ze achievements gewoon als een extra zien of als leuke toevoeging, etc. maar moest je weten hoeveel mensen games kopen voor de achievements, je zou raar kijken. En ik heb eigenlijk meer respect voor mensen die ervoor uitkomen dan mensen die doen alsof hun neus bloed, maar wel stiekem alle makkelijkste games eruit kiezen. Dit geheel terzijde hoor ;)
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het eens met liquid substance. Tenminste ik heb ook sommige spellen niet gekocht door de achievements. Ik ben zo'n iemand die het liefst alles op 100% heeft staan. Mij boeit de gamerscore totaal niet maar als al mijn games maar een groen vol balkje hebben vind ik het goed. Daarom heb ik sommige games met echt moeilijke achievements maar niet gekocht. Dit waren dan sowieso games die mij niet geweldig leken maar wel leuk. Echt leuke games koop ik toch wel. Ik doe er veel voor om hem helemaal uit te spelen. Zo heb ik PGR3, Hexic, GOW, Mad Tracks etc legaal gehaald.

    Om nog enigzins ontopic te gaan hier wat easy arcade games:

    3D Miniature Adventure Golf
    Assault Heroes
    Bomberman Live (B)
    Cloning Clude
    Crystal Quest
    Dig Dug
    Galaga
    Gaunlet
    Golden Axe
    Hardwood Backgammon
    Hardwood Hearts
    Hardwood Spades
    Jewel Quest
    Ms. Pacman
    New Rally-X
    Marble Blast Ultra (B)
    Pacman
    Pacman CE
    Pocketbike Racer (B)
    Sonic the Hedgehog
    SpyGlass Board Games (B)
    Track and Field
    UNO
    Wik: Fable of Souls
    Worms
    Aegis Wing
    Carcassonne
    TMNT 1989 Arcade
    Yaris
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, respect nog wel... :9
     
  9. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor een tegen onderwerp; moeilijkste achievements.

    Nominatie; Luck of the Draw (10 punten) in Texas Hold’em poker

    reden; kans op een royal straight flush is erg klein, voor deze achievement moet je één keer alle winnende combinaties hebben
     
  10. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel somige spellen wel omdat ik ze gewoon vet vind, zoals AC, Guitar Hero, Gears, Halo. Maar slechtere spellen zoals: Spider-Man 3 en The Outfit vind ik wel een stuk leuker omdat er achievements in zitten.
     
  11. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardwood Spades is geen makkelijke 200tje.
     
  12. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad. Die andere 2 wel, Heart en Backgammon.
     
  13. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet wat ik heb maar als ik een nieuwe game heb wil ik zo snel mogenlijk alle achievements halen xD nou ben ik niet iemand die al die chep ass games aanschaft want de totaal score boeit me geen reet maar gewoon tlijkt wel of er een knopje omgaat 8)
     
  14. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf bij call of duty 4
     
  15. Geogamer

    Geogamer Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe je het ook draait of keert iemand die bv. 20000+ heeft staan als gamerscore en die op een eerlijke manier heeft gehaald zal wel respect afdwingen bij gamers met een veel lagere gamerscore ;) Net zoals ik respect heb voor de mensen die op dit moment EERLIJK aan de 100000 zijn gekomen. Ow wacht dat zijn er maar twee... \o/

    Maar je snapt waar ik heen wil? ;)
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Halo 3 vind ik wel makkelijk tot de 600~700G. Gears of War is ook wel makkelijk als je het een beetje kunt. En Amped 3, Prey zijn een eitje.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Oblivion is ook easy, al duurt het wel een tijdje voordat ze je allemaal hebt.
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Best veel games hebben makkelijke achievements totdat je de 500~600G bereikt :+.
     
  19. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Avatar, Fuzion Frenzy 2, alle Cabela's, CoD 2(veteran en 1000/1000), Cars, Alle 06 sport games op Fifa Wc na, Enchanted Arms, King Kong, Fight Night Round 3, Madden 08, (07 misschien ook), NBA street, open season, TMNT, Viva Pinata.

    Zo ben je wel even bezig.
     
  20. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of deze al gezegt is, maareh, Blazing angels 1 :eek:?
    850 achievments in 3/4 daagjes had ik, maar die laatste 150 zijn dan wel irritant -,- beetje doorspelen heb je die in een weekje extra

    Enne, avatar:
    http://www.youtube.com/watch?v=Gv-kv4QJnV8

    King kong zoals al gezegt is, enne nog wel wat andere maar als ik die zeg val ik nog meer in herhaling -,-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina