welke hardware/gadget is onmisbaar voor een echte xboxer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de j, 28 apr 2005.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie geluidsinstalatie: surround is natuurlijk 't mooist, maar als je gewoon een goede stereo-instalatie hebt is 't ook leuk. Iig boeit het me niet hoe je je geluid hebt, als het maar niet via de tv gaat want dat is echt brak:D.
    Enne, een dvd remote is ook wel heel erg handig. Ik kijk dan wel niet zo vaak dvd's en ga er ook niet (uit mezelf;)) een huren ofzo, maar het is toch wel fijn om zo'n afstandbediening te hebben. Ook omdat ik ongeveer 10 cd's op de HD van de xbox heb staan en het dan irritant is om steeds weer je controller te pakken en na gebruik weer op te rollen (is trouwens wel heel erg relaxt, zo'n HD, en de xbox geeft ook nog eens goed geluid. Natuurlijk haalt ie het niet bij een cd-speler, maar toch_O_).

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox controller met hand koeling

3. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wat echt onmisbaar is... Mzzzz... Het aan/uit knopje op m'n Xbox.

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zo slecht zijn DVD's op de XBOX niet hoor misschien dat jij poep op je lens hebt zitten :confused:

5. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Een afstandsbediening om je Xbox vanaf je bank, aan en uit te zetten, helaas is Microsoft nog een beetje stortief gebleven. Je moet nog wel opstaan om je Xboxje aan te zetten;)

6. Bleet

Bleet MIA

Leuk Bevonden:
    0
    Een vette woofer, heerlijk om in halo 1 frag grenades te gooien en je uit je stoel trilt door de woofer :p

Deel Deze Pagina