Welke hardware is beter.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wesleyX, 17 nov 2003.

1. martez

martez New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja weet ik

2. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Sony toch wel te vreden moet zijn met haar hoge prijs en als beste verkopen, Microsoft had zijn consule niet duurder moeten maken dan de PS2. De PS2 is veel populairder dan de Xbox, de hoge prijs van de Xbox maakte de PS2 alleen maar nog populairder. Helaas is dit helemaal niet te recht op hardware gebiedt, want de Xbox heeft meer kwaliteiten dan de PS2.

Xbox 2 zal tegelijk met de PS3 moeten launchen en haar prijs net iets onder die van de PS3 moeten doen.
    Ik denk toch dat de PS3 beter zal gaan verkopen dan de Xbox 2, ook al is de hardeware van de Xbox 2 beter. Dit komt omdat Sony een grotere naam heeft in de consule wereld en dus zal de massa voor een PS3 kiezen.

Ik vind de prijzen ook te duur, ik heb er geen € 700,- voor over, maar er zijn mensen die dat er wel voor over hebben. Ik ga dus ook 2 jaar wachten voordat ik een Xbox 2 koop. Dan zal de prijs wel rondt de € 350,- liggen. Ik kan ook nog langer wachten totdat hij nog goedkoper wordt, maar dan komt de volgende generatie consule's eral weer aan en is het de Xbox 2, die ik dan koop alweer verouderd.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Mij boeit het totaal niet welke console beter word qua specificaties. Wat ik veel belangrijker vind is welke spellen ze gaan uitbrengen voor de consoles. Verder intresseert het me dan niet of die ene console betere graphics heeft of niet als de spellen maar goed zijn :cool:

4. gerjan

gerjan Guest

Uhhh, xbox is toch goedkoper dan de ps2?

//Edit sorry, ik las over dat Maakte heen

Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2003

Deel Deze Pagina