1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke internet provider?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BigKabuto, 22 feb 2013.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Glasvezel >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Kabel >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ADSL :)

    :)
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier thuis Kabel en ik moet zeggen, dat ik nou echt een behoefte aan glasvezel heb. Elke website laadt gewoon meteen en YouTube kan zonder bufferen 1080p video's spelen. Ook downloaden gaat met 6 Mbps en het zou min of meer geldverspilling zijn voor mij om glasvezel te gaan gebruiken.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ware het niet dat een simpel glasvezel abonnement niet perse duurder is dan kabel per maand, maar ja dan heb je nog geen 100/100mbit. Eerder iets van 30/30. En dan kan je net zogoed kabel houden want dan kan je gewoon met 60mbit downloaden :+
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan heb je alleen nog het internet- , telefoon- en basis tv abonnement.
    Je wordt vervolgens terug gepakt voor de verschillende losse pakketen en extra digitale decoders.
    Betaal bij Ziggo € 64,45 in de maand , bij KPN glasvezel ben ik bijna €100 in de maand kwijt.

    Het tv-pakket van Ziggo is nergens anders beter en goedkoper.
    €13,50 extra in de maand.

    23HD zenders.
    >120 digitale tv zenders.
    ± 100 digitale radiozenders
    100 films per maand via VOD.
    13 series per maand via VOD.
    Uitzendinggemist.

    Sinds we een glasvezel aansluiting hebben in de woonkamer worden we regelmatig dood gegooid met mooie aanbiedingen voor het 1e jaar.
    Ik ben niet van plan om een 2 jarige abonnement af te sluiten !
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij hadden eerst 20mbit ADSL en telefonie van KPN en digitale TV van de UPC.
    Hier waren we per maand zo'n 75 eu voor kwijt.

    Nu overgestapt naar Alles in 1 Glasvezel van KPN.
    Hebben nu 100/100 verbinding en ons standaard tarief is 75 euro per maand. Exact hetzelfde dus.

    Nu hebben we er zelf voor gekozen het plus-, HD- en HBO-pakket erbij te nemen waardoor we op €100,- de maand zitten.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn nieuwe Tele2 verbinding ging afgelopen vrijdagavond om 18:00 in. Was even bang dat het me niet ging lukken in mijn eentje, maar draadloos internet op de laptop was echt een piece of cake. De boel aan de praat krijgen voor de 360 bleek echt een bitch te zijn, maar achteraf als ik erop terugkeek bleek die bitch zo'n ziekelijk simpel probleempje te zijn. Het hele gedonder begon toen ik het 360 lankabeltje in lan 1 van de Davolink Router deed. Tijdens de 360 network test kon er niet eens network gevonden worden.

    Lang verhaal kort...een zoektocht op google bracht me op een forum waar er gezegd werd dat je lan 3 en 4 moet gebruiken voor 360. Zo gezegd, zo gedaan. Alles op 360 verder op automatic, ip adres van de 360 bij de ports 88(beide), 3074(beide) ingevoerd en test gedaan. OPEN!

    Ik had ook nog een hele tijd gespendeerd aan het volgen van de tutorial op Portforwarding, ik kwam daar op een totaal van NEGEN ports die ik moest open zetten. Begrijp echt niet waarom...want deze twee zijn dus gewoon genoeg. Nu hopen dat de verbinding stabiel blijft, geen timeouts en andere ongein. Want dan zit ik met 7,50 per maand, ipv van de 20 euro die ik voor Alice betaalde.....verdomd goed!!!

    Het klinkt geweldig hoor wat Ziggo te bieden heeft, maar het is gewoonweg echt teveel geld en ik wil dat er niet aan kwijt zijn. Televisie zenders boeien me echt helemaal geen zier ook. Overal Wifi is wel heel gaaf natuurlijk, maar het prijsverschil is echt te groot. Ik downloade bij Alice met 1.2MB/sec en dat is nu zo'n 1.4 a 1.5MB/sec geworden, kortom....ietsje sneller en veel goedkoper. Tweede jaar word 27 per maand, maar dat is ook prima te doen nog.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2013
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu maar een Ziggo abbo 90/9 besteld. Ben wel klaar met de lage download/upload die ik nu heb en kan ook nog gewoon analog tv gebruiken voor boven.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die heb ik ook, en die snelheid haal je ook echt
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wifi is ook goed?
     
  10. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Afhankelijk van welke modem je krijgt ( volgends mij de nieuwe Cisco met 2,4Ghz en 5Ghz). Ook afhankelijk van de wifi points in de omgeving.

    Ikzelf heb prima verbinding op de BG en 1ste verdieping. De 2e verdieping haalt ie net niet lekker (andere router gekocht hiervoor). Hier in de buurt zitten 3 andere wifi points.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb ook Ziggo, maar die modem is wel een partijtje kut hoor 8).
    Verder vermaak ik me prima met Ziggo 60/60.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De Ubee is idd een bagger modem, maar de cisco is dan wel weer okay

    Helaas krijg je nu standaard de Ubee geloof ik

    bedoel je trouwens de 60/6 ? Want die is dacht ik inmiddels gratis overal geupgrade naar 90/9 :D

    1 van de voordelen van Ziggo, ze gaan lekker met hun tijd mee met de snelheden

    de Z3 is zelfs van 120/12 gratis naar 180/18 gegaan
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja ik heb de Ubee ja.. Zal wel eens kijken voor een upgrade.

    Van die gratis upgrade weet ik niks? :D
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zegt natuurlijk niks maar als je besteld laten ze wel de Cisco modem zien die je erbij krijgt in bruikleen?
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2014
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik zie nu foto's van die Ubee en begin nu te twijfelen welke ik heb 8)
     
  16. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Ziggo 60/60? Is dat niet 60/6?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat er toch op? :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Werkt Ziggo iedere zondagavond aan het netwerk? Is nu al voor de tweede week op rij dat zondagavond na het eten me internet helemaal is ingekakt.
    Upload is prima maar me download is 3mb. Heb hem even gereset en toen was het goed voor een minuut en een speedtest daarna was het weer ingekakt.
     
  19. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ivm een verhuizing woon ik een aantal maanden op een bungalowpark, er is wifi en TV via digitenne.

    Ik wilde ziggo alles in 1 nemen, maar dit lijkt niet mogelijk omdat het huisje geen eigen aansluiting heeft, er komt alleen een afgetakte kabel binnen. Is het mogelijk om op deze kabel ziggo aan te sluiten, of is er misschien een andere mogelijkheid? (Ziggo is altijd goed gevallen)

    En zijn er anders nog andere opties/providers voor TV + internet, wil het liefst internet waarmee ik ook weer online kan gamen.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Waar wordt de aftakking van de kabel vandaan? Op de postcode en huisnummer van het beginpunt zou dan in principe een contract afgesloten kunnen worden, maar of je nog snelheid over gaat houden bij jouw huisje is maar de vraag. Het blijft lastig om goed internet op bungalowparken te krijgen.
     

Deel Deze Pagina