Moby - Play Bad Manners - diversen Dat laatste zegt waarschijnlijk niemand wat, maar is hele leuke SKA. Heerlijk bij amped, heeft me al aardig wat verder geholpen.
de Infest CD van P. Roach, binnenkort komt er Significant Other van LB op en nog wat golden oldies van Metallica
Ehm wat nr's uit de Tony Hawk games. Linkin Park - Hybrid Theory, eh ff denken, zometeen nog een soundtrack voor in Fuzion Frenzy
linkin park POD beetje in die richting ik heb aan 99 % van de trance een grote hekel, is allemaal hetzelfde en geen reet aan, trance zuigt
Ah eindelijk eens iemand die ook een hekel aan trance heeft! met jou kan ik praten! muziek op Xbox: POD- van alles linkin park-hybrid theory offspring - alle cd's bad religion - 1 cd disturbed - van alles Tony hawk 3 muziek
Yihaa! Een groot voordeel van de xbox op de ps2! Maar om op het topic terug te komen: sinds vandaag J to tha L-O er bij gezet.
muse hardhouse mach2 by dj gizmo(vette cd) hardhouse mach3(idem) eminem :the m&m show korn: untouchables rage against the machine (ben iemand die van variatie houdt)
nellyville cd, lil wayne 500 degrees cd, bigtymers hoodrich cd, en een hoop losse nummers zoals noreaga, juvenile, hotboys en vele meer
Jah er kunnen liedjes op,en die kan je zonder de cd zelf spelen,en dus ook onder games( o.a. tony hawk4 ) bij mij staan er nog niet veel op 1.Jan wayne - becuase the night 2. mad'house - like a prayer (foutje? ) 3. Gigi D'Agostino - L'Amour Toujours 4.Brookly Bounce - Club Bizarre (favo van alles wat erop staat) 5.Scooter - Nessaja 6. Dj Tiesto(kan er geen puntjes opzetten te oude pc.... )-Lehtal industry 7.Marco V - Simulated 8.Rank 1 -awakening 9.Dj jose vs G-spott - acces 10.Sensation - The Anthem 2002 11. Dj Sammy & Yanou feat.do - heaven 12.PP.K - Resurection 13.Jan Wayne - Only You That's about it,niet zo veel maar ja
eff denken ik heb wat Rahzel zooi erop staan. en voor de rest trance!!!! maar ik hou het meestal liever bij de originele soundtrack. Vooral bij thps3 is die echt te vet!
Ik heb, Linkin Park - Hybrid Theory Linkin Park - Reanimation Rammstein - Mutter Alien Ant Farm - Anthology En nog een geloof ik, geen zin om te checken. Binnenkort trouwens ook Linkin Park Meteora (nieuwe CD maart '0.