Heel veel nummers van de Jon Spencer Blues Explosion. 'Total Destruction' van Unsane. En verder wat losse zooi. Ik denk alles bij elkaar een nummertje of 60
offspring, beetje blink, evt. greenday en..... je raadt het nooit..... DE RAGGENDE MANNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (poep in je hoofd)
Hou vooral van Aerosmith en The Doors The Doors: People are strange Aarosmith: Dream on en Nine Lives
Veel trance, beetje pop, rap en rock. Die staan samen in een mix, goed voor 174 nummers. Daarnaast heb ik de hele cd van Limp Bizkit en Damn 1, Hitzone best of 99, Hitzone 17 en nog wat losse liedjes.
Ehm...heb alle CD's van Boy Sets Fire, Lagwagon, NoFX, Offspring, Ataris, Fenix TX, Sparta...en nog wat losse nummers van o.a. Undeclinable Ambuscade, The Get up kids (SHORTY!!!! ), NFG (Broken Sound!!!! ) e.a. in m'n boxje staan Mijn xbox is dus wel een sort stereo...(vooral voor Amped en DOAX)
Ik heb Albums: - meteora - linkin park - hybrid theory - linkin park Singels - angels and insect - PapaRoach - mother earth - within temptation
ik heb cd's gebrand op 16x (het snelste bij mijn brander) met cd's van het merk NASHUA...maar hij leest ze niet welke merken doen het wel? heb btw erop staan: 538 Dance Smash Hits Door 't Lint Trance Jamai (whaha) en nog wat dance shit...altijd fun om onder Sega GT 2002 of Rallisport Challenge te zetten maar welke cd-r's kun je gebruiken? of doen alleen CD-RW's het?
Ik heb nog nooit liedjes op m'n Xbox gezet Denk ook niet dat ik het ooit zal doen.. op de een of andere manier vind ik spellen dan een stuk nepper spelen.. :{
ik heb 2 nummers op mijn xbox die ik nooit luister van de singel van linkin park die ik tegen mijn wil had gewonnen
whaha, die heb ik ook Heb er dit op staan... - Hybrid Theory - Damn best of 2001 ofzo - Meteora - Jamai, will young, forza utrecht van me broertje...
k heb niet veel muziek meer op staan, omdat ik t vrijwel toch nooit draai. maar er staan nog wat punk-o-rama cd's op (voor mense die dat kenne) en verder.. punk punk punk.