Ik heb geluk, mijn xbox herkent cd-r's Ik heb er nog niet egt veel op staan.. wat heb je eraan? ik heb een pc en een stereo op men kamer staan!
zullen we van XBox ruilen dan??? als jij dat toch niet nodig heeft??? ik namelijk ewl...en mijnes leest niets (wel spellen natuurlijk)
omdat bij de meesten de xbox aan die dikke stereo\dolby surround set zit en dat dat nog 10x beter is als je een racegame doet
dacht het niet. man, met wyclef op de achtergrond gamed helemaal niet lekker. je moet minstens snelle nummers op je xbox hebben staan, die je opzwepen goede prestaties neer te zetten. en wyclef is niet bepaald snelle muziek:{
denk dat dat meer beetje je eigen mening is.. maar ja geef je wel een beetje gelijk, maar tis maar net waar je van houd, denk ik
het is zowel mijn eigen mening als algemeen bekend dat snelle muziek beter is voor de prestaties (ik noem daar bijvoorbeeld Amped, Aggressive Inline, Sega GT2002). maargoed als er mensen zijn die van deze algemene welbekende feit wil afwijken moet dit zelf weten, je bent dan vast ook heel slecht in dit soort spellen
ja idD, cosmic gate owns, maja zijn zoveel voorbeelde die het goed doen.. En ok 'Maas', als dat algemeen bekend is, dan geloof ik je maja luister zelf ook vaak harde music onder't rijden, is toch wel fijn ja..