Welke mode speel jij Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 10 jan 2003.

?

Welke mode gebruik jij bij Splinter Cell

1. Normal

86 stem(men)
    71,1%
  2. Hard (Difficult)

35 stem(men)
    28,9%
  1. masterape

masterape Guest

Ik speel hem niet meer zo vaak maar speel op normal en al heb ik hem uitgespeeld dan w8 ik op xboxlive want er is niks meer aan want je weet alles al.

2. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem op hard.(Zit trouwens erg weinig verschil in normal en hard.)

3. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. je hebt wel gelijk.. ik denk dat ik maar overnieuw ga beginnnen en 'm dan op hard ga spelen, want ik ben nu in het level van dat cia gedoe en ik vond 'm tot nu toe wel errug makkelijk.. 8)

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem al op normal uitgespeeld en ben nu met hard bezig. Spel is inderdaad veel te kort, en daar komt nog eens bij dat alleen de laatste drie levels echt lastig zijn.

5. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu op normal en bijna uitgespeeld, maar ik denk dat als je dit spel nog een keer wil gaan spelen dan leuker is om bv. niet op hard te gaan spelen, maar om het te spelen zonder iemand neerteschieten, dus langs mensen sluipen en neerslaan, dat is dan wel weer een nieuwe uitdaging.

Ik hoop wel dat er een disc komt die die bonuslevels bevat, want in Xbox Live zie ik zeer weinig

6. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    normal mode :+

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    is er trouwens veel verschil tussen normal en hard behalve de moeilijkheidsgraad? dus bijv. meer objectives, meer enemies?

btw ik vind het spel echt niet te kort ofzo, ik speel op normal maar ik was blij toen ik hem eindelijk had uitgespeeld. vind het spel trouwens best pittig nog hoor, niet echt moeilijk op normal maar wel aardig gestresst word je ervan. misschien omdat ik gewoon slecht ben maar degene die zeggen dat het spel te simpel en te kort is zijn gewoon té goed, ik vind het op normal precies goed voor de beginner, toch moeilijk zodat je lang bezig bent maar toch te doen.

8. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm.. ik ging voor de grap eens kijken in het help/cheats forum om te kijken waar anderen mee vastliepen en toen zag ik dat er nog best veel mensen vast liepen in de eerste 5 levels 8) ik denk dat ik 'm deze week wel uitgespeeld heb en dat terwijl ik het spel nog maar een week heb.. en bovendien had ik afgelopen week tentamens dus zo veel kon ik niet spelen :{

als ik 'm nog deze week uitspeel zou dat wel een domper zijn, had er dan wel wat meer van verwacht..

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    k'heb em uitgespeeld in normal! best pittig!:D
    nu probeer ik et op hard, zal et wel op mijn grootste gemak spelen.

10. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    eerst normal, nu hard

11. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Normal, hard komt nog wel:9 Moet eerst het spel is een beetje leren beheersen:+

12. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig op normal in het laatste level de presidential palace maar ik ga het nog wel uitspelen op hard. En ik vind het echt wel 60 euro waard.
    Je moet gewoon niet zeuren dat het te kort is, als xbox-live er is kun je toch downloaden.

13. shootergod

shootergod Guest

sukkel, vul je woonplaats eens in, en neem een avatar :D

14. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    EVEN DE AAND8

OKOK zo kan ie wel weer he!!!!
    Ik heb het spel op Normal en Hard uitgespeeld
    Op Hard in zo'n 15 uur en 34 min om precies te zijn.
    Als het aan mij ligt komt er geen gun aan te pas.
    In dit opzicht ben ik een echte perfectionist........ als ik Grinko geen 9mm kogel op die moedervlek onder zijn rechteroog bezorg begin ik weer opnieuw.

Splinter Cell is een TOP game.
    De besturing is zo dat alles haast vanzelfsprekend is.
    Hele mooie licht effecten.

Splinter Cell is nog ver weg van perfectie want fouten als voeten onder deuren kan ECHT niet meer.

Als je een echte stealth freak bent, speel je dit spel ook uit op hard ondanks dat je normal al hebt uitgespeeld. Van mij mocht er nog een extreme wezen (en ik ken een flapdrop van ongeveer 21) die zegt dat na hard extreme komt nou mooi niet dus. Ik verheug me zeer op Xbox Live. Al heb ik vernomen dat er nu pas een extra level is.

15. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: EVEN DE AAND8

Hehe eindelijk een echte Splinter Cell. :) Ik heb Splinter Cell nu al 6 keer uit gespeeld. 1 keer op normaal en 5 keer op hard ik ben nu bezig voor me 7 keer. Ik vindt hem ook wel veelste makkelijk. En ook ik gebruikt bijna geen kogels. En bij grinko gooi ik altijd een smoke granaat en dan pak ik heb flink van achtere :)

16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Re: EVEN DE AAND8

ja er zijn nog enkele schoonheidsfoutjes maar het ergste is dat je er soms op wat afgestraft! ik zat namelijk in Abattoir (Mouko Tso Meats ofzo), bij de koelcellen en ik sloeg een mannetje knockout, legde ik om de hoek tegen de muur aan en toen zag het mannetje aan de andere kant van de muur opeens mijn ventje en begon alarm te slaan!

17. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    normal ga op hard uitspelen

18. shootergod

shootergod Guest

niet zo zeuren, als iemand geen zin heeft om eem op hard uit te spelen, dan heeft ie dat niet :D

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    vond het op normal niet echt super moeilijk. bij sommige stukjes misschien, maar ik ben hem nou op hard aan het spelen en dat is echt een uitdaging

20. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    R U Talkin to me?

Monster is een woonplaats DROL

Deel Deze Pagina