1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Welke modem/router is het mooist

Discussie in 'Games' gestart door Thijs, 12 jan 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    hoe unlock je die en welk abonnement bij welke provider heb jij dan?

en laat me raden je bent Iraans, en heet Ramin? :)

2. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    ooohhh ;) jij heb dat in een keer goed damn :D
    ik Heb quicknet met een Zaaken abo die kan je allen koopen als je een bedrijf heb ;) en zo iets me pa heeft die aangevraagt :) en je moet als je boofen de 5000Mb per 2 daage downloadn Gelt Betaalen :mad: maar ja ik doe het voor naamelijk voor online streams en zo enzo :)

he het is net als ADSL :mad: je moet een abo neemen van een anderen bedrijf en je moet ook nog eens betaalen voor de Versatel :mad: any way i betaal 110Euro permaand :)

3. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Goebie Vader :D

4. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    WAAAZZZAAAAP Salam :D Geelie Boebie :D zo jijKomt ook Van Persia :D cool

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Neejoh, ik ben white trash! :D

6. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
  7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van zeelandnet (alleen in zeeland)

8. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n modem:

Maar natuurlijk wel staand! :9

PWR : Geeft aan dat het modem aan of uit staat.
    STATUS : Geeft aan of het modem verbinding heeft met het netwerk.
    CBL RX : Dit lampje geeft aan dat er data wordt ontvangen over het kabelnetwerk.
    CBL TX : Dit lampje geeft aan dat er data wordt verzonden over het kabelnetwerk.
    LAN RX : Dit lampje geeft aan dat er data wordt ontvangen over de ethernetverbinding.
    LAN TX : Dit lampje geeft aan de er data wordt gestuurd over de ethernetverbinding.

8)

9. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat jij de 10 of de 5Mbits versie heb :D aha intersant ik heb de 50Mbits versie :D

10. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WHAT?!?!=(

11. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een lelijk ding ziet er echt niet uit!

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Jah!, mijn Xbox met modem erop gelijmd ziet er veeeeeel mooier uit! :9

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Wie is jou provider??

Kan dat met wanadoo cable ook? een ander modem kopen en dan gelijk wat sneller internetten???

Volgens mij begrenst wanadoo de snelheid vanuit de centrale... had laatst namelijk mijn abbo geupgrade naar een premium zodat ik wat sneller kon internetten, er is nooit een mannetje langs gekomen ofzo...

14. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    je provider moet je cable modem hebben gelock dan pas kan je het en je moet soms 9 van de 10 gevallen de zelfde modeem neemen zo als ik heb ik heb dus de zelfde modem allen is die 50Mbit in plaats Van 10Mbits!!
    nee je moet echt een goede abo voor hebben en wanado suck je kan ff kijken op
    www.speedguide.net voor wat speek en reg tweaks het help soms wel om je internet te versnellen

15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dam. Gebruik ff wat punten en komma's

Begrijp je verhaal niet helemaal.....

Een goede abbo? Ik heb niet veel keus in Delft! Ik heb nu ook gewoon een com21 modem...

Gelockt? Hoe weet ik of mijn modem gelockt is?...

Als ik het goed begrijp heb jij je modem in USA gekocht? Als ie ook bij mij werkt ga ik hem denk ik ook maar halen....

16. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    (oh, het ging niet meer om de ventilator?)

Laatst bewerkt: 10 apr 2002
  17. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een future modem en staand ziet ie er best uit maar wat boeit dat eigenlijk een kabel modem hoort in de meterkast, in ieder geval het punt waar de kabel als eerst het huis binnen komt.

ps die com21 modems zijn onwijs slecht.

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    w00t!!!!! w00t!!!!

DELFT ALERT< DELFT ALERT<!

www.MENSEN UIT DELFT RULEN.com

PS: TheOne2000, die modems zijn goed, Casema knijpt de lijn af. je kan niks tweaken als je al optimaal je afgeknepen lijn benut. Kortom, casema is altijd zo snel als je het kan krijgen. (de tweaks die het sneller den lijken (maar het niet maken) zijn eerder Cache, en paar andere truukjes, echte reg's veranderen helpt niet veel (misschien beetje.)

19. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    STOP!!!!!
    wachtff weet jij dat je windows als je cable heb he die 128Kb down heeft en bijvoorbeeld 64Kb up heeft windows dat niet voleedig kan lkaaten werken !!!!! ik zla jer laaten zien wat er gebuurt als je je windows standaart laat

windows standaart

down Internet 87KB :eek: Max
    UP Internet 35KB :eek: Max
    zhooo daar kon ik me niet eens me voledige
    256Kb downspeed niet uit haalen vreemd 8)
    en me upall helemaal niet 64kb :D wat doe je dan je gaat naar deze test Page (site) en laat je TCP/IP testen en moet je zien wat die aan geeft dat windows door kan laaten gaan :D als ej dat heb gedaan download je Dit prog en zet je het op cable of op DSL hang er vanaf welken soort verbinding je heb :Den dan zet je de settings op optimaal en reboot je en klaar ben je toen ik dit had gedaan zat ik op bijna me voledige snelhijd das 256Kb en up ging ook weer heel sneel vraag maar aan Liquid toen ik me pc op nieuw had geinstaleerd had ik steets pings die 100 waaren prog er over heen en ik had weer een fast 50pings :D

20. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    euhh....

Als ik ga downloaden van een snelle site, ga ik altijd over de snelheid limiet van mijn verbinding....

Maare, ik ben er inmiddels achter gekomen dat casema mijn modem lockt!!!

Dus als ik een nieuwe koop in amerika, kan ik ook heerlijk down/uploaden.... ( wel een beeetje a sociaal voor mijn buren maarja...)

Of zijn er nog andere dingen waar ik aan moet denken....

Deel Deze Pagina