The Prodigy. Dat vind ik ultieme racemuziek. Schijnt ook echt dat je er sneller van gaat rijden. Was ooit onderzoek naar geweest
Ja in het écht zal je er vast wat sneller van gaan rijden, maar dat komt omdat je je normaal altijd moet inhouden, in PGR natuurlijk niet .
Bon Jovi - Raise your hands Bij Linkin Park let ik teveel op de muziek (omdat 't zo goed is) en dus te weinig op de weg.
Bij snelle racers zoals PGR zet ik meestal Metallica op ofzo. En bij van die bling bling spellen meestal Hip-Hop.
Ik luister eigenlijk alles wat der op mijn xbox staat. Van Methal Theo naar Lord of the Rings Muziek en van Andre Hazes naar Sensation 2004 White/black/Megamixes en van dat naar dat. Voor zo'n kleine 60 uur aan muziek . Maar wat ik wel een goed nummer vind is. Tango Shoes -- (wie niet meer van wie, Staat bij het eerste rijtje ergens in het midden A - E) iets met Speedcity ofso Deze nummers staan gewoon tussen dat lijstje van PGR Custum Soundtracks.
The Prodigy natuurlijk. Met nummers als Smack My Bitch Up en No Good gaat de auto automatisch wel wat sneller
Ik zie echt niemand die naar Custum Soundtracks luisterd. Je moet echt is door dat lijstje heen fietsen dan kom je vanzelf wel is 1 soundtrack tegen die je leuk vindt.
dat zie je tog gelijk komen er weer een nieuw rijtje posts bij. @metal_mark die customtracks luister ik ook wel eens, je krijgt bij elke stad weer andere, die van MOSCOW vind ik het stomst en die van WASHINGTON en YOKOHOMA vind ik wel het vetst, volgens mij.
bij PGR (2) kun je naar mijn mening, beter rock en alternative luisteren. ik luister dan ook het meeste 'muse' onder een potje PGR. en ook 'the prodigy' natuurlijk