Twijfel nog steeds...heb ps4 met een stuur wat dus niet op Xbox kan. Maar de Xbox game pass spreekt me erg aan. Dus misschien toch de Xbox s series voor erbij en naast de ps4 of ps5...help!!!
Heb een paar maanden game pass gehad maar kon nooit echt kiezen wat ik wilde en uiteindelijk niks gedaan, voor mij geen goede keuze
Die opmerking verbaast mij ook een beetje. Is ageQnd ineens Halo fan geworden? Ik ga mijn PS5 aankoop waarschijnlijk versnellen. Alleen nog FF7R uitspelen en dan aankoop in... januari? Of wanneer de voorraad weer is aangevuld. Heb al een 4K OLED gevonden die mij aanspreekt. Het wordt denk ik de LG48CX. 48 Inch (dus niet zo groot als een hele kamerwand), mooi beeld en lage latency. Alleen geen HDR10+, al weet ik niet of dit een groot gemis is. Dus 2021 Q1 PS5 + fatsoenlijke headset + nieuwe TV. I'M READY.
Ik krijg hem sowieso binnen. Series S . Wel zin in! Goede ruil, van m'n bakbeest eerste generatie Xbox one naar de series S.
Nee haha eerder Forza of Gears dan. Maar de keuze is simpel de ps5 is te groot past niet door de deur heen en ook niet door het raam. Dus krijg het gewoon weg niet binnen. Nee geen idee eigenlijk ik w8 nog wel even af qua games voor beide nog niet een must om te zeggen ik moet die console hebben. En me backlog is toch nog groot genoeg. Om nog even de definitieve juiste keuze te maken.
Dat was voor mij juist de reden om voor de Xbox Series X te gaan, maar ook omdat er al aardig wat games een enhanced patch gaan krijgen volgens mij. Als Witcher 3 snuiver moet ik dan uiteraard de Series X hebben. En in het nieuwtjes topic heb ik een concept gepost van een gast voor de PS5 slim. Als die er ooit komt, dan past die wel door je raam heen héhé. Is slechts een concept, maar imo wel mooier dan het origineel en hopelijk snel waarheid met dat irritant grote ding wat er nu straks komt.
Kun je dan niet beter voor de 55 inch gaan? Die is qua formaat toch prima te doen en over het algemeen goedkoper dan de 48 inch versie
Een formaat tv went heel snel, ik dacht eerst ook dat een 55 inch veel te groot zou zijn maar na 1 dag wil je niks anders meer (ja, misschien groter)