They wrong, zijn er echt maar 150. Maar hun eerste schatting zit in ieder geval in de buurt. Wat een klein miezeraantal toch. Productie voor dit soort aantallen zal gewoonweg niet bij te benen zijn voor de vraag die ernaar is.
150. 200. Die aantallen zijn te verwaarlozen. Als het dan ook nog 50/50 Digital en Non Digital is hou je helemaal niks over.
En dan komt Sinterklaasje straks en dan kan het allemaal weer wel en dan noemt iedereen hem weer EINDBAAS en ligt heel linkedin weer kwijlend met een stijfje op de grond: "wat een geweldige actie" "dat is nu marketing"
Ja lol en dan ook nog de app moeten downloaden en een foto van je schoen maken (hoop dat dit een grap is) Wel slim natuurlijk om iedereen de app te laten downloaden
Oh nice, dan is er net wat meer voorraad bijgekomen. Maar goed, 30 stuks.. wat een drama. En een kutactie. Ik krijg nu appjes van vrienden, of ik mee wil doen voor hen. WAT ZIJN JULLIE DENKENDE?!
Komisch? zeker. Klantvriendelijk? mwah, ik vind het verre van klantvriendelijk om naast het neerleggen van 500 euro nog een extraatje te moeten doen als consument, om dan alsnog eruit getrokken te worden ala loting. Wellicht worden de odds dat je uitgeloot wordt nu wel wat groter (immers niet megaveel mensen gaan die moeite doen), maar alsnog. Het is gewoon een onnodige handeling, en het enige wat Coolblue hiermee probeert te doen is lollig zijn + aandacht te genereren. Wat betreft het laatste zullen ze daar vast (weer) in slagen.