Vind het wel slim bedacht, anders ligt de 18e de site plat en heb je veel meer problemen / boze klanten. Zeker omdat ze de enige zijn waar mensen nog een kans maken.
Het geld dat heel deze actie kost konden zo ook besteden aan extra server capaciteit voor die 5 min waarbinnen de ps5 uitverkocht raakt. Ik snap wel dat ze hem verloten maar laat dan die hele kinderachtige schoen actie achterwege. Dit is inderdaad geforceerd lollig doen. Pfff
BCC gooit morgen blijkbaar ook een paar PS5's in de verkoop. Beste kans op er eentje te krijgen is blijkbaar om bij de BCC te werken https://tweakers.net/nieuws/174692/...-enkele-honderden-playstation-5-consoles.html
Dat is natuurlijk idd niet realiseerbaar, maar wat denk je van wie komt wie t eerst haalt? Of anders gewoon een normale loting ipv dat je nu een foto van je anus moet sturen naar ze?
Handelaren zitten lekker klaar met een scriptje en die pakken dan alle consoles. Die scripts zijn veel sneller dan elke normale klant kan zijn. Loten is gewoon eerlijk, actie is wel achterlijk.
Ze doen niet aan pre-orders dus wie t eerst komt wordt al lastig. Normale loting vind ik net zo klant onvriendelijk. Of zit je met bots die altijd winnen omdat ze met 100 verschillende IPs meedoen. Feit is gewoon dat er way te weinig ps5's zijn en ze nu nog soort van filtering inbrengen op basis van iets grappigs is toch prima. Alsof al die andere releases bij andere shops wel goed gingen.
Hoop dat daar geen problemen mee zijn en dat we morgen niet opeens horen; "we ontvingen toch minder exemplaren dan gedacht." Zag op Tweakers dat Mediamarkt vestigingen al naar iemand op plek #17 hebben moeten teleurstellen. Maar goed dan heb je het ook over een zaak.. Houd er nu wel al rekening mee dat Postnl het misschien niet geregeld krijgt om op donderdag te leveren en dat het zomaar vrijdag/zaterdag kan worden.
Ik had een mailtje gekregen van ze vorige week dat ze met de bestelling aan de slag gingen dus dat geeft wel hoop, nu is mijn angst dat PostNL het verkloot en het vrijdag pas binnen krijg