Maar nu is de grote vraag, wie verkoopt z’n PS5, XSX voor 1000 euro op Marktplaats? En waarom, waarom niet?
Ahum....ik werd laatst gescalpeerd toen ik vermelde dat ik dat ik dat mijn gegarandeerde PS5 zou willen verkopen voor much $$$. Yeah kapitalisme!
Ja je ontneemt dan iemand die niet meer dan 500 kan betalen de kans, omdat jij een gunstigere financiële situatie hebt, zodat je een dikke winst kan pakken. De sympathie gaat uit naar degenen die doe kans wordt ontnomen, niet degenen die daar voor verantwoordelijk zijn. Doe wat je wil en geniet van het geld, maar je wordt bij mij dan direct gecategoriseerd als major dickhole.
Doet me denken aan de illegale kaartverkoop bij concerten, voor minimaal de dubbele prijs. Heeft de overheid dat een tijdje geleden niet aan banden gelegd, of was dat nog niet definitief?
Zou t ook nooit doen. Vraag voor festival- en concertkaartjes ook nooit meer dan normale prijs (+ servicekosten).
Hoho... had ik al vermeld dat ik mijn order heb overgedaan aan een maat van me voor de kostprijs? Omdat hij misgreep bij bol en alle andere. Maakt dat het weer een beetje goed?
Nee. Nu ben je voor eeuwig een lul. @ArtificialFaith wat bedoel je, dan ik hou ik ze? Heb jij meerdere consoles gefikst?
Wat als je een PS5 hebt gekocht maar eigenlijk bedenkt dat je prima nog wel door kan met je PS4 tot een tweede levering? Waarom dan niet winst pakken.
Hadden we net vastgesteld. Omdat je dan een lul bent. Serieus, doe lekker waar je zin in hebt. Ik vind het niet classy, maar er zijn een hoop ergere dingen. Wat is een HJ?