Niet alleen PS5 consoles, zogenaamde gelimiteerde producten die schaars te verkrijgen zijn worden door shops voor het dubbele in de etalage gelegd. Ik wou dat ik een geweten had om me schuldig te voelen, maar helaas. Greed is good - Gordon Gecko
Noem eens een voorbeeld waarin winkels producten van de consumer market voor 't dubbele in de winkel leggen? In Nederland? Welke winkels doen dat met welke producten? Misschien een verdwaalde sneakershop of een gek vintage winkeltje maar verder is dit een vrij matig argument lol. De PS5 wordt niet voor 't dubbele in de etalage gelegd. Dat is gewoon de adviesprijs.
ArtificialFaith is gewoon stiekem een eigen verkooppunt aan het oprichten. Schijntje, PS5 sets te koop voor 800 euro.
Had geen zin om te taggen. Lijkt mij wel duidelijk wie ik bedoel. Ik vind het gewoon erg hebzuchtige praktijken. Als ze hem erop konden pakken zouden ze voor straf onder de adviesprijs verkocht moeten worden. Vind het bovendien ook erg laf en een smerige manier van pronken met geld. Heb dan liever iemand die een LG Oled patst waar die 6 maanden hard voor gewerkt heeft, om maar eens wat te noemen. Dat is veel fijner om te lezen dan wat Agent Smith doet. Heb ook meer respect voor mensen die niet op zo'n manier lopen te pronken met hun geld ten koste van anderen... die ook zoekende zijn naar een nieuwe console.
Ik vind het ook niet kunnen dat je voor het dubbele een ps5 op mp zet. Minimaal voor het 3 dubbele zou ik die moeite doen. Nee serieus zijn smerige praktijken. Ik denk dat zulke mensen ook een pak brood voor 100eu zouden verkopen als er hier hogersnood heerste.