Best grappig om mijn oude post uit januari terug te lezen. Uiteindelijk heb ik alles gehaald behalve Gravity Rush 2 en de Kingdom Hearts games. Dit jaar ga ik alleen nog AC Origins en Okami HD halen. Heb de DLC van Horizon Zero Dawn ook in de pre-order staan. Daarnaast komt South Park over 3 dagen uit. En zit Nier nog in de Seal. Dus heb genoeg te spelen tot 2018 Ik ben alleen bang voor de Black Friday deals en de 12 Deals of Christmas PSN sale. Geef dan altijd onnodig geld uit aan games (terwijl ik genoeg te spelen heb)
Mijn Lijstje klopt helemaal, met uitzondering van Yooka Laylee, die heb ik niet gekocht. GR2 moet ik nog spelen, NieR moet ik nog verder mee (niet zo'n zin in nu, wel geniale game maar gewoon not in the mood), South Park komt deze week, de rest is uitgespeeld! Voor de rest weet ik het nog niet zo dit jaar....GT Sport waarschijnlijk, maar wacht de reviews af. Ik vermaak me prima op het moment met Overwatch en Stormblood.
Alvast voor 2018 (XONE) Fallout 4 Season Pass Middle-Earth - Shadow of War Tekken 7 Monster Hunter World State of Decay 2 Mount & Blade 2: Bannerlord Farcry 5 Sea of Thieves Kingdom Come: Deliverance (review dependant) Tera (behoorlijk maandelijkse prijs afhankelijk) The Surge: A Walk in the Park Edge of Eternity Kingdom Hearts 3 Shadows: Awakening (ben benieuwd hoe remastered deze is) Is toch allemaal op review gebasseerd en de oudere spellen op prijs. Backlog is nog te groot )