Destiny en Halo the Masterchief Collection zijn de games voor mij. Misschien Project Cars nog. Sent from my RM-937_eu_belgium_962 using Tapatalk
- AC Unity - Destiny - Driveclub - Far Cry 4 - FIFA 15 of PES 2015 - GTA V Misschien dat ik The Last of Us Remastered over een tijdje wat goedkoper oppik. Heb die namelijk al gespeeld op de PS3, maar blijft een prachtige game natuurlijk!
AC: Unity nog dit jaar. Verder niks. Ligt eraan of er misschien leuke deals komen. Metro Redux met Deals with Gold ofzo.
Unity, dragon age, cod en gta nog (allemaal van die gamemania inruil actie) Ben eigenlijk alleen benieuwd naar gta en dragon age, die andere twee heb ik echt bij gebrek aan beter gekozen Net als fifa, die ligt na 1 keer spelen ook in de kast
Ga sowieso Project Cars en PES2015 halen. Met CoD kijk ik het na het Ghost debacle nog eerst even aan maar heb er wel vertrouwen in dus grote kans dat die er ook nog komt
Deze games wil ik dit jaar nog halen. - The Evil Within (zekerheidje) - AC Unity (zekerheidje) - Far Cry of GTA Remastered; komen op dezelfde dag uit, maar ga ze niet beide halen op day 1.. de een haal ik bij de release, de ander waarschijnlijk volgend jaar pas. Heeeeel misschien haal ik LBP 3 nog op day 1. Blijft leuk een platformer voor tussendoor
Ook die games gereserveerd bij Game Mania behalve Dragon Age. Far Cry daarvoor in de plaats Gelukkig komen ze allemaal uit na de tentamens
Je weet dat je niet verplicht was om nog 2 games te kopen? Of stond dat in de voorwaarden van die gamemania actie?
Ik weet het, maar ik had dus een flinke stapel games die ik echt niet meer speelde met een inruilwaarde van 50,- . Dus dan kon ik voor 19,- een nieuwe game pre-orderen ook al speel ik ze straks niet dan kan het nog wel uit want alles wat ik heb ingeruild is nu qua prijs en inruilwaarde aan het zakken ik zou die fifa15 bijv nu nog wel voor meer dan de inruilwaarde van fifa14 + 19,- kunnen doorverkopen (of kunnen inruilen op iets wat me echt leuk lijkt )
Minecraft, Killer Instinct, Evil Within, Lords of the Fallen, Bayonetta 2, GTA V, Halo MCC, Dragon Age en heel misschien Far Cry
Geen Halo: MCC? Voor mij komen er nog 2 games dit jaar, Halo en Project Cars. Met Forza Horizon 2 kwam ik er weer achter hoe leuk racegames eigenlijk zijn en PCars komt dus op het goede moment.
Teveel: (game sharing scheelt wel weer wat geld) Bayonetta 2 Smash Bros Killer Instint Oni and the Blind Forest Sunset Overdrive Masterchief collection The Evil Within (ff reviews afwachten) Assassin's Creed: Unity Lords of the Fallen (ook ff reviews afwachten)
-Lego Batman 3 -Dragon Age Inquisition -Little Big Planet 3 Was het volgens mij wel, al kan ik wat vergeten zijn.
Inmiddels heb ik bovenstaande games gekocht (op HM2 na maar daar is nog geen concrete releasedatum van). Voor dit jaar ben ik nog van plan om GTA 5 en Dragon Age Inquisition te halen. En van de 'gemiste' games Infamous First Light en Shadow of Mordor.
Mordor haal ik ook nog wel een keer idd Maar nu even niet, blijft naast Destiny te weinig tijd over voor andere games