Enigste die k zeker ga halen is dragon age inquisition, en misschien nog sunset overdrive. Februari word mijn maand
SO inmiddels binnen, van de week dus PES 2015 en Unity en dan nog Far Cry. Dat zijn wel de games voor dit jaar. Halo vorige week gecancelled, game was het minste in het rijtje en een overbodige aankoop.
Zo E3 geweest. Dus meer zekerheid. Ik haal dit jaar zeker. Destiny The Taken King en Star Wars Battlefront
Voor mij word het weer eens na jaren niet veel kopen toch wel dit jaar anders Pfff waar ga ik het geld vandaan halen Fallout 4 Uncharted collectie Until Dawn Dishonored 1 HD SOMA En heel misschien Black Ops 3 voor de zombies
Day One: Batman Arkham Knight (23-06-2015) Fallout 4 (10-11-2015) Rime (tba) als hij überhaupt nog uitkomt dit jaar Zekerheidjes maar geen Day One waarschijnlijk: God of War 3: Remastered (15-07-2015) Uncharted The Nathan Drake Collection (09-10-2015) Heavy Rain & Beyond Two Souls HD (tba) Twijfel gevalletjes: Until Dawn (26-08-2015) - Stond eerst op mijn day one list, maar wil eerst de reviews afwachten (het is beangstig stil rond deze game) Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (01-09-2015) - Stond ook eerst op mijn day one list..Ik heb MGS 1-3 (en PW) kapot gespeeld . Maar MGS4 en Ground Zeroes vielen toch lichtjes tegen (voor mij dan). En ik voel geen hype voor MGS V op dit moment (hoe vet de game er ook uitziet). Even afwachten dus. Star Wars: Battlefront (20-11-2015) - Ik heb niets met Star Wars, maar wat ziet het er gawd damn goed uit.
Normaal gesproken koop ik ook elk jaar AC. Maar na die Unity crap met alle technische problemen ga ik deze voor het eerst skippen.