1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke opkomemde games word volgens jullie een vette hit??

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox-control, 5 mei 2002.

1. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik wil lezen ga ik wel naar de bieb :D
    Niks voor mij dus :confused:

Brute force en Unreal Mace Griffin Bounty Hunter Championchips ofzoiets lijkt me wel kick 8)

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    je kan ook kiezen on niks te lezen...
    maar er zijn geen cutscenes die het verhaal vertellen ofzo dus...

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, RPG heb ik volgens mij nog niet echt gespeeld. Wel Deus Ex (ook een beetje RPG?) geprobeerd, maar kom niet verder de eerste scene :D (begint een beetje saai). Maar Morrowind zal wel een titel zijn die ik in de gaten zal houden.

4. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind wordt voor mij eigenlijk ook de eerste rpg die ik speel, maar hoe meer ik erover lees en zie, hoe meer ik zeker weet dat dit een topspel wordt.

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook niet zo een RPG mens, ik vind morrowind ook saai, maar ik vind lezen leuk, meestal zit ik alleen alle verhaaltje te lezen die iedereen verteld en minder monsters te slachten enzo whaha

maar deus ex is iets meer actie gericht misschien, gewoon beetje andere setting maar ook wel ongeveer zelfde, behalve dat in morrowind je skills omhoog gaan naarmate je ze gebruikt, als je dus veel sprint of zwemt en vecht word je acrobatischer en sterker, of als je veel onderhandeld met mensen word je er ook beter in etc.

is wel leuk concept maar de wereld is zo abnormaal groot! je weet niet waar je moet beginnen en je weet niet wat je moet doen whaha, wel lachen opzich maar ik hou van meer liniair zoals deus ex RPG achtig.....

maar dit is ook leuk hoor, erg mooi af en toe, leuk water (als je GF3 hebt, en die heb ik) bijzonder echt. (naja BIJNA echt)

6. sj0erd666

sj0erd666 Guest

UNREAL CHAMPIONSHIP

7. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Deze spellen zullen je blij maken een xbox eigenaar te zijn:
    -Project Ego
    -Unreal Championship
    -Soul Calibur 2
    -Phantasy star online ver.2
    -Doom 3
    -Kakuto Chojin
    -De hele Shenmue saga
    -Quake IV

8. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Hit

Deus ex 2: The invisible war
    Metal gear Substance

Zodra ik van deze titel hoorde wist ik dat het een hit zou worden. Deel 1 was werkelijk fantastisch Dit geldt ook voor Metal gear.

9. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk dat in ieder geval Halo2 veel gekocht zal worden als hij uit is en Metal Gear "X" ( Substance )

Deel Deze Pagina