1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg veel. Maar nu voor al het nog niet zo oude Conker: Live & Reloaded. Blijft een heerlijk spel. En ook de originele Perfect Dark voor de N64.
     
  2. n_u

    n_u Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met kingdom under fire:heroes.

    niet zo een oude spel majah
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 1 is vaste prik voor LAN of als ik met vrienden ga gamen, en ik zat net wat te lezen over fable 2, dus nu heb ik weer zin gekregen om fable 1 te spelen.
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Counter Strike 1.6 en worms met vrienden op de PC
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Mario Kart op de super nintendo.
     
  6. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer Forza aan t spelen:D Echt een topper!
     
  7. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Die speel ik ook nog steeds, in het verleden veel GT3 en 4 gespeeld, maar Forza blijft voor mij een klap beter, vooral de AI ;)
     
  8. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu weer GTA San Andreas aan het spelen. Ik zit er over te denken om weer overnieuw te beginnen :9 Hoewel ik hem nog niet eens helemaal uitgespeeld heb :mad:
     
  9. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Beyond good and evil op de xbox en Perfect Dark op de N64.:thumbs:
     
  10. mazdarx7mx3

    mazdarx7mx3 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog 10 xbox games maar ik krijg ze nie kwijt wilt iemand ze kopen voor 5€ per stuk.
     
  11. yokaboy

    yokaboy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nog steeds veel halo 1 en 2
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur maar PM met welke games je hebt ;)

    Verder ga ik denk ik deze week maar weer met Brothers in Arms beginnen :)
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    /love, Morrowind blijft prachtig. Verder speel ik Kingdom under fire en GTA SA nog vrij regelmatig.
     
  14. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het 10 keer hello kitty ofzo?:+

    OT: Ik speel graag zo af en toe een keer shenmue 2 uit, echt de beste game die ik ooit heb gespeeld, super gameplay en nog beter verhaal. Ook speel ik wel eens halo singleplayer of gta vice city.
     
  15. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Rallisport Challenge 2 aangeschaft, mooie craphics:eek: :thumbs: , ik heb tijden de WRC serie van de PS2 gespeeld, maar dit slaat echt alles, zo perfect, dat wordt weer uren en dagen racen;)
     
  16. pilskabouter

    pilskabouter Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net weer met Morrowind begonnen, had me laatst bedacht dat ik die nog nooit had uitgespeeld :eek: Blijft een tof spel
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    laatst command en conquer Renegade gespeeld 8)
     
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    speel nog steeds amped/amped 2 op de xbox 360 in de BC. Heerlijke spellen om even tusendoor te spelen.
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben van plan om weer heel wat oude xbox games te gaan kopen. Damn al die top games kosten echt geen drol meer. Ik heb maandag Unreal Championship 2 gehaald voor 6 euries. Vrijdag krijgen ze opnieuw Full Spectrum Warrior binnen. Hij was op.. :'-( maar zodra hij vrijdag binnen komt is hij van mij voor 6 euro :thumbs:

    Ik ben echt blij dat ik mijn oude xbox niet heb verkocht. Het is ook een verstandige keuze geweest achteraf. Ik vindt het namenlijk ook welleens lekker om maar 6 euro af te rekenen bij de kassa in plaats van 65 euro.

    Nu ik er toch over aan het praten ben.. de Xbox is op dit moment gewilt! Vanwege alle lage prijsen voor games nu ben je snel klaar kwa nieuwkomer. Als je al die jaren een xbox hebt gewilt, kan je hem nu 2e hands aanschaffen en een partij goedkope spellen erbij kopen met topkwaliteit :) Een achterneef van me wou zijn xbox gaan verkopen met 1 controller en 4 games. Hij heeft er toch nog 110 euro voor gekregen via marktplaats, en hij had hem in 15 minuten verkocht :9 Dus heb je nog een xbox, verkopen!:9 Ik ben erg blij dat ik dat niet gedaan heb, heerlijk al die cheap top games :)
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    ik heb nog een xbox met 33 games.. mja weet niet of je er nog redelijke prijs voor krijgt. dan zou ik em wel verkopen.
     

Deel Deze Pagina