1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MediaMarkt koste een nieuwe xbox 75 euro;) , 2e hands zijn ze daardoor geen drol meer waard, alleen er zijn er bij die prijzen vragen:eek: |:-
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Ik heb zaterdag Prince of Persia: Warrior Within gekocht... (10 euro, MM Alkmaar), maar kan niet echt zeggen dat de game me boeit.
    Net als bij de eerste POP voel ik me niet echt bestrokken bij de missie die deze prins moet aangaan. Gameplay is OK, graphics is OK, alles is eigenlijk wel OK (behalve dan dat je filmpjes niet kan doordrukken, bekend euvel by ubisoft games) en ik kan zien dat het gewoon een 'goede' game is, maar toch doet het me allemaal weinig.

    Komt ook omdat het hoofdpersonage mij niet aanspreekt. In POP: Sands of Time zag ie er nog normaal uit, als een 'prins' zeg maar, maar zoals ook in de review van XBMagazine te lezen valt, hebben ze de prins vanaf deeltje 2 verandert in een Aragorn-wannabe, en dat trek ik dus helemaal niet want hij ziet er niet uit met die sloeberkop van hem...

    Ik zou de game een 7 of 7,5 geven ... een goede game, maar mij persoonlijk boeit het niet zo.
     
  3. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0

    serieuze zaak
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Oddworld: Stranger's Wrath ben ik nu af en toe weer aan het spelen, nog even een keer beleven hoe het verhaal in elkaar zit.
     
  5. klapband

    klapband Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vooral Halo 2 en Pro evolution soccer 4.
    Komt vooral doordat ik sind kort xbox live heb.
    PES 4 word niet echt veel gespeeld online, maar het is wel leuk.
    Halo 2 is gewoon tof online.
    Verder heb ik laatst GTA SA gekocht. Speel ik ook af en toe.
     
  6. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds maandag weer helemaal into GtA:confused:A. wat een spel _O_
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ook zit er weer helemaal in.

    Verder wil ik eigenlijk SplinterCell eens gaan spelen, nog nooit gedaan:eek:
     
  8. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke mediamarkt? :b:
     
  9. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    In Zwolle;)
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga vandaag weer eens kijken voor een aantal titels. Op dit moment ga ik op zoek naar

    - Deathrow
    - Soul Caliber II
    - Full Spectrum Warrior (vrijdag bij intertoys)
    - Oddworld Strangers Wrath (thnx 2 Gryphon) :9

    Oddworld: SW was volgens mij ook nog maar 10 euro bij de speelgoed winkels. Ik ben van plan even wat top titels in te slaan voordat het straks te laat is. :9
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar ik nog naar op zoek ben:
    Shenmue 2
    Mafia
    Second Sight
    Star War: KotOR 2
    Prince of Persia 3
    Far Cry Instincts
    Psychonauts
    Morrowind
    ...nog wel een paar.

    Ik ben nog lang niet uitgekeken op de Xbox.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ga ook nog wat games binnen halen:

    Splinter Cell serie heb ik nog nooit gespeeld en toch wil ik het wel gaan proberen.
    Brothers in Arms delen zijn ook te gruwlijk.
     
  13. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig heb ik gisteren Unreal Tournament weer op mijn pc gezet hehe. Wat xbox betreft heb ik vorige week KOTOR nog uitgespeeld en ben ik voor de twintigste keer weer begonnen met HALO.
     
  14. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    de xbox is veel te vroeg gestorven. Bestel nu in het buitenland mijn xbox games omdat hier in Nederland niks meer te krijgen is. Belachelijk gewoon. xbox rekken zijn op een paar titels na gewoon leeg. Zojuist nog The Warriors in het buitenland voor een paar euro's gekocht. Heerlijke gameplay, speel dit veel.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bij Bartsmit hier in de stad liggen de Xbox games in een boodschappenmandje :mad:

    Slecht slecht slecht....:confused:
     
  16. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk erover na om -nu het nog kan- een spiksplinter nieuwe xbox te kopen. Ik heb zoveel mooie xbox titels, zou het jammer vinden als mijn oude xboxje het zou begeven!
     
  17. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree, voor de mensen met een 360 maakt het natuurlijk niet veel uit maar voor de mensen die geen zin hebben om voor 1 of 2 titels voor 400,- een nieuwe console te kopen is het wel balen... Ik zou dolgraag Halo3 en Gears of War (uit)spelen maar dat gaat helaas niet...
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Voor de release van GTA 4 moet ik een PS3 of 360 hebben.....
     
  19. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nog een far cry haalt moet je niet de evolution nemen. vind ik persoonlijk veel minder leuk. de single player is veel minder lang en het ziet er allemaal wat korreliger uit. en qua multiplayer maakt het niet veel uit er zijn minder standaard maps maar de mogelijkheden bij de mapeditor zijn wel weer uitgebreiden.

    doen heb laatst ook maar ff geprobeerd hoe ze zijn. ff SC CT gehaald is echt geweldig goeie graphics en goed verhaal. en als je het uitgespeeld hebt blijf je het nog wel gewoon spelen. en dat voor 20 euro of minder 8)
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke, ik kan hem idd voor minder krijgen!
    Morgen ff regelen!
     

Deel Deze Pagina