1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind veel titels leuk, maar niet iedere titel gaat op 360 en dat vind ik klote. zoals prince of persia 3. ik wil hem dolgraag spelenn maar het gaat niet. Jammer. Hoe meer updates voor spellen des meer winst dat ze binnen hallen.
     
  2. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk niet meer op me xbox, mischien ga ik nog need for speed carbon halen. Het gaat vervelen alle spellen heb ik uit of ik sta vast. En ik kan bijna geen goede titels vinden om te kopen.
     
  3. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah hier in de winkels staan er nog maar een paar spelletjes.
    Zelfs in de gamemania staan er misschien geschat maar 40 ofso. en voor de ps2 7 rekken.

    Oudere games speel ik nog ; hunter the reckoning , burnout 3 , pgr2 fable , halo ,...
     
  4. boogje

    boogje Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net terug begonnen met Ninja Gaide. De eerste keer trouwens mét de 2 gratis downloadbare "super"packs 8) En ik moet zeggen dat de AI beter is geworden, meer stuff, en ja...gewoon veel beter :9

    momenteel ben ik nog op zoek naar Freedom Fighters en ik wil Ghost Recon 2 nog eens hebben! ( waarom heb ik hem nou verkocht :mad: )
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    net voor verjaardag gekregen: Rally Sport Challenge 2. Nog best goed spel eigenlijk.
     
  6. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het wel mee valle. khad em geleend van een vriend maar kheb et niet lang gespeeld en ging al snel weer verder met andere games. ik vind het niet zo heel realistisch. khad er meer van verwacht.

    ben net weer verder gegaan met fable. moest het nog ff met m'n evil karakter uitspelen.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Onlangs heb ik het stof van de Xbox geveegd en na lange tijd weer eens gegamed met oa Burnout Revenge. Alle races ed gehaald, maar geen behoefte om alles op goud te gaan halen. :)
     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil eigenlijk ook Topspin weer is gaan spelen, maar volgens m'n broertje is ie echt nergens meer te vinden. Naja, net RSC2 gekregen dus daar zal ik wel ff zoet mee zijn. Forza heb ik ook nog steeds niet uitgespeelt en Pes5 moet ook nog gedaan worden. Een hoop te doen.
     
  9. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Krijg binnekort Spartan Total Warrior binnen, lijkt me echt een heerlijk spelletje :)
    Zal ik ook wel even zoet mee zijn.
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, het is echt een klotegame. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb het spel door de belachelijke "schaal" meteen weer weggedaan. Het mannetje wat je bestuurd is ongeveer 2 centimeter op je scherm, dat ziet er echt zó dom uit... Als ze het hele spel nou met een camera zoals bij KotOR hadden gemaakt, zou het wel echt een leuk spel zijn.

    Zelf speel ik nu Otogi: Myth of Demons en daarna waarschijnlijk Otogi 2: Immortal warriors. Echt een geweldig spel, helaas is de soundtrack bar slecht en MOET je met inverted view spelen.
     
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Rallysport Challenge 2 een geweldige game. Het was m'n eerste game, hij zat bij de Xbox. En ik heb hem echt wekenlang gespeeld, de besturing is misschien een beetje erg arcade maar het racet gewoon erg lekker weg.

    Ik heb de game helaas niet meer maar moet hem eigenlijk nog steeds een keer uitspelen op de hoogste klasse. :mad:
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hoevaak is Halo2 al genoemd?

    Ja, ik speel nog steeds halo 2 :9
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Kwestie van mening he, we zullen zien :)
     
  14. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, arcade is het juiste woord, maar dat is idd niet erg. Lekker driften, jumps maken en een hoop onderdelen verliezen kan mij wel vermaken. Ik vind het niet eens erg dat je vaak in je eentje rijd. Ja het is een mooi spel, de mensen langs de kant juichen zelfs al kom je voorbij en dat is iets dat zo knap gevonden werd in PGR3 :)

    edit: ik bedenk me opeens dat MotoGP05 ook voor de oude xbox is. Aangezien ze zeiden dat 06 niet eens zoveel beter is, ga ik 05 ook maar een keer kopen. Goed of niet?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  15. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP05? Je hebt toch alleen Moto GP, Moto GP2 en Moto GP3?

    [Edit] Je hebt MotoGP06 voor de 360 en Moto GP, Moto GP2 en Moto GP3 voor de oude Xbox.

    [Edit 2] Dit is de waardering die Xbw geeft in de review van MotoGP06:

     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2006
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Beyond Good & Evil heb ik weer opgepakt. Dit is een van mijn favoriete game op de Xbox. Ik geef het spel een 9.5. Mijn enigste bezwaar van de game is dat de gameplay soms wat simpel is en wat kleine steekjes laat vallen.
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    motogp3 dan. weet ik het. juist omdat er in deel 6 (die ik heel goed vind) weining vernieuwing is t.o.v. deel 3, lijkt me die dus ook heel goed. maar ik ga nu niet allemaal spellen achter elkaar kopen. Ik wil PGR2 ook nog flink blijven spelen.
     
  18. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    vind arcade ook niet erg maar ik had gewoon verwacht dat het heel realistisch was. het viel voor mij gewoon tegen in dat opzicht
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb hem dus eergisteren binnengehad, en man, wat een relaxte game zeg :cool:.
    Wat jij zegt gaat naar mijn mening totaal niet op. Je kan zelf met de rechterpook/stick weetik hoe dat heet de camera verder of dicherbij halen.
    Ik vind het zo heerlijk eruit zien gewoon, ik heb zelfs enkele keren gewoon stilgestaan en dan de camera dichtbij gehaald en even mijn menneke bewonderd. Ziet er zo heerlijk uit vind ik, iemand in Griekse uitrusting. hij staat ook zo mooi adrenalinekicked te springen ^^
    Het hakken is ook lekker en de levels zijn best groot.
    Ik heb meerdere malen al gezien dat ik 30 of 40 minuten over een level gedaan heb.
    Wat wel jammer is, is dat je zo snel 'upgegrade' bent, maar dat is natuurlijk omdat het spel zelf niet zo lang is wat eigelijk wel jammer is.
    Maar sjongejonge zeg, dat hakken is zo heerlijk.
    Blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik vind het zooo genieten :cool:
     
  20. boogje

    boogje Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    zonet eventjes verder gegaan met de singleplayer in Conker na lang het hebben weggelegd ^^

    ik zit nu aan die disco, waar men vriendin zit. ik zit toch nog niet ver in het spel eh ? oO Zou zonde zijn.

    btw, multiplayer met bots in conker is lachen :p
     

Deel Deze Pagina