1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn ook ongeveer de spellen die ik vroeger speelde, echt prachtig\o/ Ik speel ze nu niet echt meer, alhoewel ik de oude Dooms wel weer gespeeld hebt omdat ze bij de LE van Doom III zaten.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen er eigenlijk nog veel mensen online op de oude xbox-games.

    zoals bv games als halo2, forza RBS3 enz... zit daar nog veel volk op of moet je echt een uur wachten voordat je een lobby vind.
     
  3. ViperMike

    ViperMike Guest

    Aim skills? Bij halo2 hoef je niet eens te aime want die auto-aim doet alles al voor je daar.
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat het bij Halo 2 niet moeilijk zal zijn om een game te vinden.. aangezien je ook tegen 360 spelers kan spelen :9 Forza zal iets minder zijn, maar ik verwacht dat er nog wel mensen online zullen zijn. En uhm.. RBS3? Ik weet bijna zeker van niet, aangezien er dus al 2 nieuwe delen zijn uit gekomen. :)
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets dacht ik al, maar als je praat over Black heb je het automatisch over de singeplayer snappie? maar de single player bevalt mij uitstekend :thumbs:
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo: CE. Blijft het beste spel aller tijden. _O_
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    RA:2 en tiberium Sun _O_
    niet voor de xbox maar toch
    H:CE blijft mn favo game, te meesterlijk spel
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    mmm. die ervaringen worden nooit meer overtroffen (kwijl) Soms wou ik dat de xbox360 niet bestond en halo net uit is gekomen... the good old times :)
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    RA2 is inderdaad een van de meest geniale spellen ooit... Yuri's Revenge vond ik veel minder, maar is ook wel aardig.
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, net als Command & Conquer
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging toch over Xbox spellen? ;)
    Anders ga ik voor Donkey Kong Country op de SNES. :+
    Speel momenteel Serious Sam II en Call of Chtulu, maar die zijn voor mij dan nog nieuw. :p Helaas is Call of Chtulu zo donker op LCD. :mad:
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speel nu nog altijd vaak Dynasty Warriors 5;
    omdat ik het een aardig spel vind, en omdat ik die periode van China behoorlijk interessant vindt. Niet dat het allemaal waarheidsgetrouw is wat er in voorkomt, maar dan nog.
    Er zit ook een encyclopedie bij, best wel interessant :)
     
  13. ViperMike

    ViperMike Guest

    Oh ik had laatst weer eens unreal championship 2 gespeeld, echt meesterlijk. Er zulle zelde zo een goeie games uitkomen als UC2.....vind het nog steeds de beste xbox game, zelfs met de 360 meegetelt.(halo1 is ook nog meesterlijk)
     
  14. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Is UC2 ook leuk in de singleplayer eigenlijk of is eigenlijk alleen leuk met meerderen.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel is eigenlijk gemaakt voor de multiplayer, maar er zit wel een goede singleplayer bij. Ik geloof dat die Ascension Rites heet. Dan speel je met Anubis en het verhaal is best aardig. Ik heb me er in ieder geval prima mee vermaakt. Het is zeker 1 van de beste spellen voor de Xbox
     
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik zou hem niet kopen voor de single player, UC2 is het meeste een multiplayer spel. Alleen jammer genoeg is er bijna niks meer te doen op live bij UC2......
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Forza, RSC2 en Ninja Gaiden Black die laatste heb ik maar opgegeven want is me iets te pittig. Denk dat ik te oud word voor zulke spelletjes, heb er de motivatie in iedergeval niet meer voor. :p
     
  18. boogje

    boogje Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Second Sight net tweedehands gekocht. De eerste 2 levels waren megasaai, maar vanaf het verhaal écht begint, is het een topgame op zowel grafisch, gameplay én verhaal vlak
     
  19. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of PGR deel 1 nog ergens verkrijgbaar is?
    leuk om alle delen te verzamelen
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu Super Monkey Ball Deluxe, Sega Soccer Slam en Oddworld Strangers Wrath, laatste spel ziet er echt geweldig uit. :)
    Ook weer begonnen met Chronicles of Riddick, heerlijk om die weer eens te doen. _O_
    Heb ook nieuwe originele Advanced Scart kabel en die geeft toch weer merkbaar beter beeld dan mijn vorige third party RGB kabel. :thumbs:

    Helaas ziet Monkey Ball er zo verrot uit, betwijfel of ik die en Sega Soccer lang blijf doen.
     

Deel Deze Pagina