1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben nou volop Forza Motorsport aan het spelen, die hek van mijn neef gekregen. Wat een vet spel zeg! :thumbs: Kga denk ik Forza Motorsport 2 kopen als hij uit is. Het ziet er trouwens gewoon uit als een 1e generatie Xbox 360 spel. Alleen sommige parcours hebben ze niet mooi gemaakt en dan ziet het er wel slecht uit.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Breakdown, Halo 2 en Close combat first to fight de laatste week nog gespeeld. Meestal speel ik 360, PC of echte retro (oude Sega consoles).
     
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo2 is toch nog steeds een van de meest populaire Xbox Live games _O_
    Vandaag nog even offline gespeeld, blijft fun.
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds maandag weer Ninja Gaiden, speel 'm op me 360.
    Had tijdje terug Half Life 2 gehaald, maar daar ben ik snel mee gestopt door de irriterend lelijke graphics, zelfs nu ik 360 graphics gewend ben, vind ik ninja gaiden gewoon nog mooi!
    En de game speelt natuurlijk heerlijk weg, lekker uitdagend! Kijken of ik 'm nu wel uitspeel...
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment speel ik weer erg veel Pro Evolution Soccer 5 en GTA Vice City. Beide echt zeer goede spellen.
     
  6. someguy

    someguy Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel

    vermits mijn 360 last heeft van rode lichtjes, ben ik weer ff teruggekeerd naar mijn xbox. Ben bezig om:

    gta3 eens verder te spelen. Was ik in het verleden mee gestopt omdat ik eigenlijk helemaal niet goed zag wat nu eigenlijk de lol was. Maar, moet nu toegeven dat het me toch wel redelijk bevalt voor de moment...

    Ook bezig met Full Spectrum Warrior. Excellent spel eigenlijk, had ik ooit gekocht voor een prikje, maar nooit echt aan begonnen *bloos*. Valt goed mee moet ik zeggen.

    Waar die kerstboom 360 eigenlijk allemaal goed voor is...
     
  7. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook weer verder gegaan met Forza. Ben er meteen weer helemaal verslaafd aan. Heerlijk spel gewoon.
    Alleen het begint toch wel steeds lastiger te worden (zal eens kijken welk level ik ben)
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geniet weer van Panzer dragoon orta sinds de game comptible is met de 360 :)
     
  9. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    final fantasy VII :+

    pc dan lol
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Weer begonnen met Sudeki \o/ :thumbs: Blijft een schitterend spel op de XBOX.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik speel soms af en toe doom 3 nog op de xbox360 :p. Enne mijn riddick game ligt er nog stof te happen: WANNEER WORDT IE NOU EENS BACKWARDS.
     
  12. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel de laatste tijd weer Brute Force, blijft gewoon een leuk spel.
     
  13. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Chronicles of Riddick moet moet inderdaad backwards (nogwat) worden, ik vind dat wel één van de beste games op de xbox.
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Jade Empire weer een keer helemaal uitgespeeld met alle sidequests etc. Blijft een van de meest memorabele xbox spellen vind ik.

    Zoiezo alle spellen van Bioware... KotOR 1 & 2 zijn ook nog steeds een van mijn favoriete spellen :)
     
  15. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Mercenaries.

    Heb vroeger eigenlijk dit spel niet de aandacht gegeven welke het wel zou verdienen.
    Nu is het anders.
    Nieuw spel begonnen (ik wist toch al niet meer wat er allemaal gebeurd was bij mijn oude savegame) en hoppa, gaan met die banaan.

    Nu heb ik ook door hoe het precies werkt met the deck of 52, wat voorheen niet bepaald het geval was.

    Nu ik me er wat in verdiep; echt een heerlijk spel.
    Het ziet er ook gewoon geweldig uit wanneer er helicopters voor je neus landen met al die wind en wapperende bomen.
    Ik vind dat sommige details van dit spel onevenaard blijven bij de meeste xbox spellen.
    Geen gezwam nu over Ninja Gaiden; ik zeg 'sommige'.

    De wapperende bomen bij helicopters, ontploffende huizen, inslaande raketten, etc...
    Gewoon genieten :)

    Slecht van me dat ik dit geniale spel niet eerder aandacht gaf.
    Enfin; nu is de tijd om dat recht te trekken.
     
  16. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel regelmatig nog Mercenaries en The Godfather.

    Ben ook nog bezig met need for speed most wanted wat ik ook een leuk spel vind.
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb Tiger Woord PGA Tour 06 (xbox1) gekocht voor 4,99. De man bij de winkel heeft mij gezegt dat de game het gewoon doet op de 360........ NIET DUS.

    Er is mij gezegt dat je iets moet downloaden... Weet wie hier iets meer over te vertellen?

    Alvast bedankt, Groeten,

    Danny
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    hahahahahahha Geflasht!!!! haha
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanka...

    Even serieus, is het mogelijk om dit spel aan de praat te krijgen?
     
  20. SnakeLiquid

    SnakeLiquid Active Member

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Update denk ik! 4,99 is toch niks..alleen effe een update doen, dus niet geflashed, die persoon had gewoon geen verstand van xbox games.
     

Deel Deze Pagina