Halo 2 alle gta,s en beide brothers in arms delen en Pop the two thrones,alleen jammer dat je die twee laatste niet op de 360 kan draaien dus heb ik mijn oude xbox ook nog.
Ik heb san andreas uit men triple pack er maar weer es ingegooid. Was eigenlijk als voorbereiding op gta IV maar dat duurt helaas nog even. Heb het idee dat het spel nu een stuk beter draait sinds de laatste update. Zelfs gedeeltes die op de xbox en ps2 traag waren draaien nu zonder vertraging. In je startlocatie waar de sawed off ligt in het treinstel. Dit draaide op andere consoles altijd wat langzamer als de rest van de wereld. Maar loopt nu soepeltjes Foutje dacht dat ik in xbox 360 games gedeelte zat
In de vakantie op de hogere moeilijkheidsgraden uitgespeeld: Black Kingdom Under Fire: Heroes Ninja Gaiden GTA: San Andreas Far Cry Instincts Far Cry Instincts: Evolution Urban Chaos wel weer eventjes genoeg
Same here. Speel nu weer even veel GTA: SA, blijft een prachttitel. Verder speel ik nog: -Forza -RalliSportChallenge 2 -Burnout 3, takedown -Ninja Gaiden Black En sinds kort weer verder proberen te komen met MidnightClub 3: DUB Edition, vind dat echt een pittige titel?
Vanmiddag nog even House of the Death 3 gedaan, we hadden even zin om zombies te knallen en dead rising is alleen single player dus jah. Goed dat die compatible was.
Ik speel nu of nog steeds Mafia op de Xbox. Het is wel een aardige game, maar een beetje saai op een één of andere manier.
Ik vond Mafia op de xbox echt onspeelbare rommel, het was ook heel lelijk voor die tijd. De pc versie was wel leuk, maar die was ook veel eerder uitgevgeven.
Is deze inderdaad compatible op Xbox 360??? Ik heb 'em niet in de lijst zien staan, kan me vergissen. Geeft helemaal niet. Nu mijn 360 'in storing' staat heb ik de oude vertrouwde 'black box' weer gekocht met jawel Unreal Championship 2 Kick ass! :b:
Ik speel het nou ook weer een aantal dagen om alvast een beetje in te komen voor halo 3 (ondanks dat de besturing erg anders is).
ik was ook weer begonnen aan halo 2, maar heb het na het 1e level toch maar weer gelaten voor wat het was...... ik wil toch echt alleen maar current gen meer