Zodra ik uitgekeken ben op Forza. En dat zal nooit gebeuren! Haha nee ik kom nog wel online in PES4. Anders verleer ik 't straks!
Zo af en toe rijd ik nog wel eens een rondje met PGR1,. Lekker rond knallen met eigen soundtrack op de achtergrond, heerlijk Spel wat ik helaas weinig meer speel is JSRF. Vind dat deze game zeker in de top 10 van beste xbox games moet komen te staan.
Haha daarom heb ik 'm ook. Omdat hij bij de Sega Pack zat. Paar keer gespeeld destijds (omdat ik in het begin niets anders had naast Sega GT 2002 en JSRF). Maar nu echt nooit meer aangeraakt.
Morgen krijg ik Forza en Star Wars Battlefront ...... Ik speel op dit moment verder alleen maar Halo 2 online, heerlijk spel!! (Tenminste als ik aan het winnen ben en er geen cheaters of kleine klote Amerikaanse zijn, die irritant lopen te praten en schreeuwen.)
Heb sinds de Xbox release zo'n 50 spellen uitgespeeld, ben nu met Forza bezig. Mijn online games die hieronder staan heb ik in totaal zeker 1000den uren in geleefd!
ik heb ongeveer 40 spellen en ik heb nog geneens 1 kwart ervan uitgespeeld. al ben ik bezig met een game dan komt er de week daarna weer een andere MUST HAVE game in de winkel. zoals Jade empire die heb ik helemaal nie lang gespeeld want een paar weken daarna kwam paraih uit. terwijl paraih me wel tegenvalt..
Donkey Kong Count(r?)y, Diddy Kong's Quest, Halo2, Ghost Recon 2 en binnekort (als mn nieuwe PC binnen is) weer battlefield 1942