Heb meerdere gameprojecten lopen op dit moment: -Heb een begin gemaakt (chapter aan Splinter Cell: Pandora Tomorrow -Heb mijn eeste twee toernooien gewonnen in Top Spin -Chapter 11 in Ninja Gaiden -halo op legendary inmiddels chapter 5 Mocht ik hier voor het einde van het jaar klaar mee zijn dan kan me altijd nog storten op Kotor I, Fifa 2003 en Lotr:rotk. Als ik iets ff zat ben laat ik het altijd een maandje of 2 liggen om me er daarna weer volledig op te storten. Gamen is echt fantastisch...
nieuwe projecten begonnen (waarvan nog een oude) - Halo Lengandary (nu level 6) - FM (mwa gaat best goed)
Ik wil niet lullig doen mensen, maar we gaan erg off-topic... Dit was de beginpost: Ik wil dus ook wel weten welke OUDERE game jullie nog spelen, en niet welke game je nu aan verslaafd bent, dan krijg je een opsomtopic, en dat willen we niet, want dan krijgen we weer een slotje.
Beyond Good and Evil; Verhaal! Leuke gameplay Midtown Madness 3; Lekkere rondkarren . MotoGP2; Geweldige gameplay!!
hmmm. Ik weet niet wat het is, maar KotoR weet me telkens weer te pakken te nemen... Ik denk toch dat het spel verdient om een van de beste xbox spellen aller tijden genoemd mag worden. Staat samen met FF, Zelda, Metroid Prime, Halo en Ninja Gaiden franchises bovenaan op mijn lijstje .
ik speel momenteel Mercenaries! een heel erg verslavend spel lijkt een beetje op vice city maar dan in korea, het is al een beetje oud spel maarja
, ik denk dat ik die ook maar 's uit de kast haal. Het was de bedoeling, om de oudere games die je speelt, te posten..als jij Mercenaries ''oud'' noem, heeft mij oma kauwgom onder haar hakken.
Ik speel nogsteeds Multiplayer van heel veel spellen met vrienden. Halo 1 & 2 - System link is met Halo 2 toch zo ontzettend vet. Topspin - Super als je tegen iemand speelt die evengoed is. Timesplitters 2 - Vanwege al die verschillende modes..... Virus \o/ Deathrow - Deathsport overheerst in de multiplayer DOA 3 - Gisteravond met 34 - 32 gewonnen in potjes
Ik heb DTM 2 maar weer eens tevoorschijn gehaald. En heb pas Conflict: Desert Storm II gekocht die ik dus ook aan het doorspelen ben. GTA 3 heb ik er trouwens pas ook nog eens ingeslingerd, altijd leuk die missie met die autobom vrij aan het begin
Ik heb vandaag Brothers in Arms weer voor een deel uitgespeeld. Ik kan nu op authentic spelen . Het is niet echt een oude game maargoed..Ik denk dat ik Ghost Recon IT binnenkort weer eens ga spelen!
Ik zelf speel nu nog bijna elke dag GTA: Vice City. En ook nog wel KotoR 1. Die lag toevallig naast mijn xbox toen mijn broertje hem speelde, nu ben ik ook weer begonnen.