doa 3 nog altijd..deze speel ik egt nog vaak. ik vind m gewoon nog leuk, om zo die ventjes in elkaar te schuppen, of tege/met vrienden
ik speel op dit moment niet echt wat.. speel niet zóveel meer op me xbox, wacht meer op de 360. GTA: SA haal k voor de pc en verder komen er dacht k niet zoveel boeiende games voor de xbox uit.
Ik ook binnekort GTAA. Nu speel ik een aantal games. Halo 2, Killzone, CS, Forza Motorsport, Ghost recon 2. ow en ook nog GTA2 Online Maar over een week wordt dat alleen nog maar GTAA
Eerste reactie: Tweede reactie: Wij krijgen 'em mét betere GFX, mét minder bugs, mét een 30 replay-functie etc.
Even een oude thread omhoog kicken (als dat mag?) Ik ben afgelopen weekend weer eens begonnen met Halo Combat Evolved. Dit doe ik om in te komen voor deel 3. Het is inmiddels bijna 4 jaar geleden dat ik Halo voor het laatst speelde. Toen was ik dus 13 en begreep het verhaal niet goed. Nu snap ik het verhaal wel en de sfeer zit er weer dik in. Halo rockt nogsteeds
Kuch PGR2 Momenteel speel ik ook een oudje, maar dan voor de 360 . NFS MW, het is wel vermakelijk, geen super game maarach zolang je maar wat te doen hebt
Kameo \o/ ik MOET gewoon overal Rank A halen en het blijft gewoon een heel erg leuke game om te spelen (saints row ligt nu dus al weer een tijd gezellig stof te verzamelen )
Ja maar die heb ik al zo vaak gespeeld Ik ben echt hard toe aan een nieuwe game, het is volgens mij al bijna een half jaar gelden dat ik voor het laats een game kocht. Sindsdien gamede ik ook niet zo vaak maar nu heb ik er wel weer zin in en heb ik geen boeiend spel