Speel eigenlijk niet zoveel, heb net weer Fable en BIA RTH30 en GTA SA. Maar ben er al weer op uitgekeken eigenlijk
een tijdje geleden heb ik Project Gotham Racing 2 weer opgepakt en heb ik het spel op "Gold" uitgespeeld. Nu ben ik weer in de ban van Jade Empire. Het blijft toch een heel vet spel ondanks de redelijk wat minpuntjes, maar die zijn totaal niet storend.
ik speel de laatste tijd veel splinter cell chaos theory (heb em nog niet zo lang). ik vind dat hij die 20 euro echt wel waard was
ik speel nu echt veel conquer online www.conqueronline.com ik weet het het is niet op de xbox, maar ben er echt verslaafd aan geraakt. nog meer mensen die dit spelen?
Ik speel nog steeds heel af en toe GTA;SA, Forza en PGR2. Verder echt niets meer, ben het gamen dan ook vrijwel kwijtgeraakt .
Als je een Xbox360 koopt zit je er zo weer in dat weet ik zeker. Ik ben al best wel ver met Halo trouwens nog twee levels en heb het weer uitgespeeld. Maar ik heb er toch veel plezier mee gehad!
Maar om daar nou een paar honderd euro voor neer te tellen. Een gebrek aan Live mogelijkheid in mijn situatie en een brak tvscherm wat ik moet vernieuwen om volop van het dure apparaat te kunnen genieten. Nee danku, misschien als het witte kastje voor 250 in de winkel staat, eerder zal k hem niet aanraken denk ik .
Op het moment voornamelijk Oblivion, DMC3, Generals : ZH. Over een tijdje komen daar Tomb Raider : Legend en Dark Messiah bij.
Speel zelf altijd wel veel retro games. Street Fighter alpha 3 en Metal Slug serie meestal als ik even zin heb om oude spellen te spelen.
Ik heb soms ineens zin in een spel, en dan speel ik dat weer een maandje ofzo Ben nu bezig met forza, alweer iets langer dan een maand trouwes.