En je geheugen dan? Als ik jou was zou ik een Athlon 64 3000+ boxed en daarbij een leuk moederbordje uitzoeken, ik denk niet dat er echt slechte moederborden gemaakt worden (MSI heb ik ook niet al te fijne ervaringen mee, dat ding is zo instabiel maar dat kan trouwens ook aan de chipset liggen (KT133 )). Gewoon een Asus, Gigabyte, Abit, Epox, Soltek etc. nemen. (WIN XP 64-bit is er wel)
Dat is idd te danken aan de KT133 shitset van Via Win XP 64-bit is er wel, maar dat is een beta, niet alle drivers voor apparaten zijn al 64bit dus of je e iets mee opschiet? Microsoft verwacht Windows Longhorn (64bit) in de 2de helft van 2004 te lanceren. Dus tegen die tijd zal Intel ook hun 64bit techniek op de markt strooien. Dus als je nu een AMD64 zou kopen, kan je nu naadloos alles draaien, en kan je straks probleemloos overstappen naar een 64bit OS.
Ik heb 2 moederborden gehad van MSI en ze waren alle twee vlug defect en instabiel. Ik dacht bij de eerste koop, het is gewoon pech, maar nu mijn tweede ook op korte tijd defect was heb ik het wel gehad met MSI.
Dit is inderdaad echt te erg voor woorden. Sinds gisteren heb ik ook problemen met mijn MSI NEO2 FISR2, start traag, dan start ie weer helemaal niet meer. Toch maar ff een ASUS halen, of ABIT.:{