1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke Speakerset meot ik aanschaffen voor zowel dvd, xbox en ps2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door konnan, 1 jul 2004.

1. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je trouwens ook nog een extra stekertje kopen voor je xbox en zo ja welke?
    Want uit de xbox komen maar 4 geluids kanalen en je moet er 6 hebben voor 5.1. Dat stond teminste in mijn handleiding van mijn logitech z-640.

Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mediamarkt verkochten ze een half jaartje de Magnat Stylus in een set met een reciever en dvd speler van pioneer. http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Magnat Stylus 7000A.htm
    En tot nu toe ben ik er heel erg tevreden mee. Kijk alleen wel uit met hoe hoog je de subwoofer zet. Want onze tv is er kopot van geworden door de trillingen. Heeft iemand dit eigenlijk ook eens mee gemaakt?

Laatst bewerkt: 2 jul 2004
  3. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    @ Richard: Maar hoe duur is die Creative set van jou? Dus die kan wel gewoon zonder enige twijfel op de ps2, xbox en dvd speler?
    @ Cyber-Ninja: Ondersteund deze ook DD oor consoles? En weet je een winkel waar eht nu verkocht word? Geen internet

4. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    5.1 of 6.1 maakt amper verschil, omdat de xbox toch alleen maar 5.1 ondersteund

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja als ik op me xbox speel heb ik dolby surround.
    Alleen is me xbox wel aangesloten op de reciever. En niet de speakers.
    En voor een winkel zou je het beste alle namen die je gehoord heb opschrijven en naar winkels in de stad gaan. Ow ja een koop niet te snel iets. Want vaak door haastig gedrag koop je snel een miskoop. Verdiep je anders een beetje in het dolby wereld.
    En lees op site's als kieskeurig.nl over meningen van andere consumenten.

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    kijk in xbm, nr. 6 december 2003 blz 75:
    voor 49 euro creative inspire G380
    hij krijgt gewoon een 9 en voor dat geld!
    wat zeuren jullie nou met 100 euro

7. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, inderdaad die inspire g380 ziet er mooi uit. Heb ff prijzen vergeleken en kom zo op 35 euro incl. verzenden. Wel leuk prijsje. Maar is dit goede kwaliteit (heb niet het blad). Geeft het wel een beetj extra toevoeging bij dvd bekijken en games spelen?

8. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    De creative Inspire 5500D Kost ong. € 160,- ik heb er destijds € 180,- voor betaald, maar de prijzen zijn wat gezakt, dus vandaar.
    En om echt dolby digital uit je xbox te krijgen moet je er nog een advanced scartkabel bij hebben en die kost ongeveer € 30,-
    En die inspire g380 is misschien leuk voor het geld, maar is wederom geen DD setje, deze heeft 'slechts' 2 speakers en een subwoofer. Nou kan dit een heel mooi setje zijn, maar voor DD is het niet geschikt. (persoonlijk vind ik het ook lelijk speakertjes, maar dat is persoonlijk)

9. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt natuurlijk ook een oude stereo/versterker kopen met een paar boxen en een koptelefoon-achtig plugje (in de voorkant van de tv) met kabel naar de versterker (gewoon audio ingangen L en R) , zo'n kabel koop je voor 5 tot 10 euro of minder bij een elektrozaak, heb je al een versterker/stereo met die audio-in ingangen? dan kan je die kabel daar gewoon op aansluiten, dan kan je er flink wat boxen op zetten en heb je nog een goed geluid

10. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de thrustmaster 5.1 dolby digital. Die is 180 euro op de bart smit-site (toen iig).
    Optische ingang en alles en ik heb mijn tv, xbox en playstation 2 erop aangesloten. Geweldig apparaat en best mooi, raar genoeg hoor ik alleen niet zoveel mensen erover praten. Hij is wel moeilijk te krijgen, maar je kan dus de Bart Smit-site proberen.

Deel Deze Pagina