Welke spel hebben jullie nooit kunne uitspelen ( zonder cheats )

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nesem, 17 nov 2003.

  1. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zit bij amped op de berg slopestyle en daar haal ik egt nix hoor. de eindbaas van kotor lukt ook niej en de laatste kar van rallisport heb ik ook nog steeds niej
     
  2. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    probeer desperados:wanted dead or alive maar eens uit te spelen als je dat lukt ZONDER codes krijgt die gene persoonlijk van mij 100 euro toe gestuurd!
     
  3. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Hitman 1 op de PC kreeg ik zonder cheats echt nie uit
     
  4. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ohjah ik ben een spel vergeten ik zag hem net zo liggen BLINX da spel ik kom niet verder omdat ik nooit de goeie timedingetjes pak |:-
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    hahahha heb Desperados uitgespeeld!! 8) 8)
     
  6. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond cammandos ook altijd heel moeilijk heb het ook nog niet uitgespeeld toen het niet meer lukte ben ik gestopt!!Nog wel meerdere spellen maar die weet ik zo even niet!
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb commandos 3 uitgespeeld na 3 weken non stop er achter zitten als thuis kwam van school_O_
     
  8. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    mmm volgnes mij moet er iemand 100 euro betalen :D

    Maarre ik speel heel veel spellen niet uit eiegnlijk. Heb op mijn xbox alleen Sega gt2002, DTM uitgespeeld denk ik..
    Martix kom ik wel verder maar vind ik niet echt boeiend genoeg om verder te gaan. Ik vvind een game die niet uit te spelen is eigenlijk geen goede game... want het moet eigenlijk zijn da het je net wel lukt..of dat dat helemaal niet het doel is van het spel, het spelen zelf is gewoon leuk, zoals vaak bij race games toch wel mijn favoriet...
     
  9. davidrsca

    davidrsca Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    alex kid in miracle world (sega master system)
     
  10. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0

    krijg je dan nog wat extra,s ofzo als je ze allemaal hebt
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Had je Mew ook? Ik wel :cool: (alle 151 dus)
    En nee, je moest volgens mij naar Celadon city gaan, en dan naar dat gebouw waar je makers zaten, en van hun kreeg je dan een certificaat ofzo. Is heel lang geleden.:)

    En ik had later met Gold ook alle 250 :cool: (niet alle 251 ik ben nooit aan Celebi geraakt:'-()
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  12. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham Racing, ( Moeilijk )
    Dead or Alive Beach vollyball, kan iemand mij zeggen waarneer ze nou eens leuke pakjes krijgen, bij mij hebben ze echt domme pakjes.
    Kung Fu Chaos ( Moeilijk en Saai op den duur )

    Halo en Splinter Cell uitgespeeld op alle moeilijkheidsgraden.
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond PGR juist makkelijker.Heb zelf MSR op de Dreamcast(voorloper van PGR) en vind deze stuk lastiger.Heb PGR ook bijna uitgespeeld en ik ben slecht in race-games hehehe.Vond Devil May Cry 1 wel lastig,maar merendeel van de games tegenwoordig vind ik juist te simpel.Veel games speel je op 1 a 2 dagen uit en dat was vroeger wel anders.
     
  14. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    project gotham racing: Word na een tijdje veel te moeilijk en daardoor krijg je geen intresse meer in t spel

    Blinx: dat ene ijs/sneeuw level was echt TE moeilijk, kwas ermee gestopt ook omdat k t geen leuk spel meer vond( zat geen leuk verhaal in)

    Commando's: zonder cheats kan ik dat echt niet uitspelen!
     
  15. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR is ook de enige bij mij. Misschien is het nodig dat ik zelf ga schakelen in plaats van automatic. Kan iemand mij vertellen of dat veel verschil maakt?
     
  16. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    ja, maakt erg veel verschil. Vooral in bochten.
     
  17. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met KOTOR en wil deze game uitspelen.

    Helaas komen er zoveel games uit voor de Xbox. De kans wordt groot wordt dat dit nog enige tijd zal duren.

    Er zijn ook games die je in een emotionele bui speelt. Hoef je dus niet uit te spelen. Tot nu toe heb ik nog geen enkel spel echt uitgespeeld.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    DKC 2, die eindbaas die blééf maar doorgaan. Tja ik weet niet hoe ik het nu zou doen, maar ik was toen maar een kind en ik weet nog dat ik Kaptain K. Rool echt haatte (behalve op de gameboy versie, daar was hij wel nog te doen).

    Commandos 2, tja, ik vond hem best moeilijk, maar ik heb ook nooit echt doorgezet om hem helemaal uit te spelen.
     
  19. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell....Ik speel dat spel al bijna een jaar niet meer ben der zow klaar mee....Ik zit vast waar ik die gijzelaars moet bevrijden en die gasten die granaten gooien enzow moet neerschieten nou fuck maar tig keer geprobeerd nooit gelukt....
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    heb ik gehaald8) moet je die turrets weer aanzetten en dan snel mensen proberen neer te knallen (zat ik een jaar geleden ook vast)
     

Deel Deze Pagina