1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke spel hebben jullie nooit kunne uitspelen ( zonder cheats )

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nesem, 17 nov 2003.

  1. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Scramble op de c64.
    Ik zag laatst ergens op tv dat ze die expres zo moeilijk hadden gemaakt omdat ze wegens tijdnood het niet af hadden kunnen maken, dus maakten ze het maar onmogelijk moeilijk op het einde. Sheesh...
     
  2. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    RollerCoaster Tycoon is de enige in mijn rijtje (zie sig) die ik niet heb uitgespeeld omdat ik er gewoon geen zin in heb, heb het nog geen eens 10 minuten gespeeld, het is gewoon teveel werk en daar heb ik geen zin in:9
     
  3. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Banjo Tooie, dat is echt niet normaal langdradig:) .
    En Gran Turismo 3 is me ook nooit gelukt :'-(
     
  5. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond PGR idd ook irritant worden op den duur heb nooit helemaal uitgespeeld.
    Hoop dat PGR II wat interesanter word.
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Morrowind is aardig groot.
     
  7. Loserkid

    Loserkid Game freak

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter cell, en amped en PGR, fucking moeilijk, maarja j wilt ook geen makkelijke spellen, liever te moeilijk :D
     
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t Zou ik 100 euro mogen ontvangen dan, spellen zoals Desperados, Commandos 1,2 en 3 en Robin hood zijn echt mijn ding. Ik heb alleen Commandos 3 niet uitgespeeld, daar ben ik nu mee bezig. Hoe kan ik bewijzen dat ik hem heb uitgespeeld? :)
     
  9. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Splinter cell had ik nooit kunnen uitspelen zonder het boek wat bij het Xbox magezine zat denkl ik
    misschien ook wel maar maar dan duurde het langer
     
  10. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell had ik alleen hulp nodig bij die deuren in de eenna laatste level, klote codes. Ik was steeds te laat :mad:
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Monkey Island 1 best moeilijk
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Monkey Island 1 was nog te doen, Monkey island 2 was ondoenlijk!!!

    En 'the Dig' is me alleen gelukt omdat ik na uren spelen nog niet eens op 5% zat. Begreep daar echt helemaal niks van en moest wel een walkthrough gebruiken!
     
  13. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Humm zo te zien hebben heel veel mensen met race games moeite, de enige race game die ik ooit uit hebt gespeeld was daytona usa op de saturn.RpG en Adventure spelen zijn echt mijn ding dat die speel ik altijd wel uit. En vecht games kunnen ook lastig zijn, niet moeilijk maar lastig. Ik haat het als een vechter/eindbaas niet beter is maar sterker, als die je slaat dan gaat je hele balkje bijna leeg. Ik wil eens een eind baas die even hard slaat maar rete goed is dus alleen veel en veel beter, net als kazumi en Ruy Hayabusa op tagteam hard.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    op een level in splintercel zit ik al heel lang vast waardoor ik m ook niet meer speel... dat is op dat stuk dat je die hostages in die stallen moet bevrijden en dan komen al die ventjes en shit... tlukt niet!!!
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    en veel tripmijnen plaatsten (die je er voor kan oppakken door ze onschadelijk te maken)
     
  16. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    alles wat ik heb en echt leuk vind speel k wel uit..

    moet alleen top spin nog ff uitspelen want die heb ik nog niet zo lang :)
     
  17. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Amped heb ik nooit kunnen uit spelen, op gegeven moment ken je de trics wel en dan moet je (bijna) onmogelijke score halen op een run. Het gaat dan echt vervelen.
    Sega Gt 2002 heb ikn nooit uitgespeeld omdat ik halo kreeg :D, hezelfde geld voor JSRF.
     
  18. shumi

    shumi Guest

    ik speelde Tomb raider 3 (pc) altijd met codes, ik wou namelijk alle wapens hebben omdat ik die beesten in de jungle eng vond, en dan wou ik er gewoon een granaat op kunnen schieten. Lord of the rings 1 voor de xbox heb ik ook maar met codes gedaan, want ik snapte er niet veel van, verder ben ik vaak te lui om veel te doen in spellen, heb zelfs nieteens mm3 uitgespeeld, maarja, ik doe het ook maar voor men lol
     
  19. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil die laatst kar bij rallisport maar ik word zo ongeveer altijd laatste dus het lukt niej echt
     
  20. Carlo T.

    Carlo T. P.I.M.P.

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Project Gotham racing haalde ik niet alles, en bij Tony Hawk nooit :'-(
    Ik was er altijd wel goed in, maar was altijd wel 1 of 2 goals die ik niet haalde, buiten al die gaps enzo want dat is egt onhaalbaar volgens mij :confused:
     

Deel Deze Pagina