Welke spel hebben jullie nooit kunne uitspelen ( zonder cheats )

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nesem, 17 nov 2003.

  1. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    tony hawk 4 gewoon onmogelijk om die dave mirra` s proscoore te verbeteren en nog veel meer van die onmogelijke opdrachten verder heb ik bijna al mijn games uitgespeeld:)
     
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    tony hawk 4 moet ik nog maar 2 dinge halenO-)
     
  3. marcdewolf

    marcdewolf Retro&Xbox-gamer

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloodwake, de missies heb ik alleen met cheats kunnen uitspelen

    Rayman3, zit ik vast in 1 of ander kasteel

    Oddworld, zit ergens halverwege vast

    Spyhunter, heb de eerste 2 missies perfect af, de 3e en 4e missie kan ik spelen :mad: (zijn daar nu geen cheats voor |:- )

    Halo kan ik sommige velden op 3e moeilijksheids graad doen :9 Legendary heb ik nog nooit kunnen halen helaas :'-(
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Bij Splinter Cell zit ik in die slachterij vast:mad: , dat is op het eindsuk.

    Bij Pokemon heb ik er wel 1468), dit spel staat ook nog gesaved ook, maar ik speel het nu niet meer:)

    Verder heb ik Jurassic Park op de SNES nooit uitgespeeld, dat is echt moeilijk, je raakt er vanaf het begin al in verdwaalt.

    Zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik, maar dat komt vooral, omdat ik niet zoveel meer speel als vroeger:)
     
  5. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja oke is het jullie ook opgevallen dat de jongere gamers echt super goed aan het worden zijn?? Neem die Wk in Korea ik zag daar alleen maar jonkies man die waren echt ni ouder als 18 jaar ofzo. Ik d8 dat ik goed was maar vergelijken met hun ben ik barslecht d8 ben 24 game al sinds me 7 jaar dus die blagen van nu kunne me niet bij houden. Had nog bijna van me neefje verloren met DOA3 schaamte he. Hij won trouwens met rally en toen werd ik boos.

    Ik zei luister een als je Rushin attack ( nes ) neemt en de 1st level haal krijg je van me een Game Cube ( wil die graag ) en hij bakte ernix van, oke ik gaf hem Kung Fu en hij bakte erweer nix van vont het moeilijk. Ik was echt wel verbaasd joh want house of the dead had die veel n veel eerder uitgespeeld als ik op de DC en XBOX maar oude games bakt die nix van.

    Raar raar hoe kan dat??
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Geen last van. Maak nog zat jongere in met gamen. Denk ook niet dat leeftijd er echt iets mee te maken heeft. Kinderen tegenwoordig krijgen idd op vroege leeftijden te maken met computers. Maar dat was in mijn jeugd bij mij iig ook al zo (ben nu 29 en heb dan ook een 23 jaar computer ervaring).

    Veel belangrijker is hand-oog coördinatie. Dat zal wel genetisch bepaald zijn en neemt ook zeker niet voor je 30ste af.

    Als je jezelf vergelijkt met een WK, gaat volgens mij bij elke sport de vergelijking mank. Op een WK horen nu eenmaal "the best of the best"
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  7. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn broertje speelt zelda orcani of time uit zonder hulp starfox adventures , mario sunshine echt niet normaal dat ventje is 8..
     
  8. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    mario sinshine is vet mekkelijk. verder heb ik bij grand turisismo 3 nooit de 100% gehaald. en motogp 2 (mis nog 2 trainingen). en pro evolution soccer.
     
  9. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een spel heb speel ik hem uit, of het moet echt een baggergame zijn dat ik hem meteen wil verkopen.
     
  10. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een ventje van 8? hij heeft zelda orcani of time ook uitgespeeld echt ongeloofelijk vind ik dat
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb zowel pokemon blauw (alle 150) als zilver (alle 250) uitgespeeld.8)

    Het enige spel dat ik zover ik weet niet zonder te cheaten heb kunnen uitspelen is Project Gotham Racing. Ik vind eigenlijk dat dat spel een beetje te moeilijk is. Kijk, een moeilijk spel is leuk, maar het moet niet ten koste van het speelplezier gaan.
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verdomd lastige Spider Solitaire op mijn PC lukt trouwens ook niet op de hoogste moeilijkheidsgraad, ik krijg verdorie die high niet weg.
     
  13. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb enorm veel click&point adventures gespeeld, van kingsquest tot monkey island, daarbij heb ik wel veel gebruik gemaakt van hints, maar heb deze alleen gebruikt als ik echt vast zat en ik heb ze dus ook allemaal uitgespeeld, bij de xbox zit ik behoorlijk vast met hitman 2 (ik denk dat ik het allemaal te snel wil doen) en project zero moet ook nog, maat als ik die langer dan 1 uur speel kunnen ze me met het blauwe busje opkomen halen met zo'n mooie jas met van die lange mouwen. Het zweet breekt me uit als ik er weer aan denk :)
     
  14. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    damn dr zijn hier allemaal ouwe gamers. sommige zijn wel 10 jaar ouder dan ik egt niej normaal. ik ben gewoon een ukkie denk ik
     
  15. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Amped (1) heb ik nog steeds niet kunnen uitspelen :p Maar ik heb daar de carreermode ook zo''n beetje opgegeven, als ik het nog speel doe ik nu gewoon Quick Race ofzo en dan even lekker de berg afsjeezen :cool:
     
  16. General Chaos

    General Chaos I'm Back!

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee...:{
     
  17. Machiel

    Machiel Just Be Me!!!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben een adventure gamer en heb alle Monkey Island (1 tm 4), Myst (1 t/m 3, kan helaas 4 (Uru, Ages beyond Myst) niet spelen,mijn pc is te sloom :'-( ) uitgespeeld en ben nu bezig met In Memoriam... (vindt ik wel een toppertje, originele puzzels, aanwijzingen zoeken op internet)...

    Mario (een van de eerste) omdat ik niet kon saven en vondt ik irri en dus niet veel gespeeld :mad:
     

Deel Deze Pagina