Super Mario Bros 1 + Duckhunt op 1 dvd (was toen 1 diskette, weet je nog ? ) *) + De Zapper, man DOLLE PRET gegarandeerd
Ik zou graag battlefield 1942 op de Xbox zien verschijnen natuurlijk wel met xbox-live ondersteuning anders hoeft het van mij niet .
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel tevreden ben met de XBOX hoor. Zeker als True Crime komt, en mario kart is toch niet echt materiaal voor de xbox......... Ik vind het wel goed zo. Komen vette games nog als Fable enzo...... ik ben tevreden. Laat al die PS2 en Cubers maar lekker ontevreden zijn. Wij staan daarboven___
ik heb alleen geen ps2 dus de enige games die ik echt mis zijn: De hele GTA reeks,ICO,kingdom hearts en nog wel meer eigenlijk kan er even niet opkomen
Metroid Prime!!!! Die game lijkt mij zo goed...ziet er nog behoorlijk uit ook...maar tis nog net niet genoeg om een cube voor te kopen
ik zou Final Fantasy 8 wel op de xbox willen zien Heb 7 maar heel even gespeeld en echt iedereen uit mijn vriendenkring vond die goed, dus als die op de xbox zou komen zou ik het ook niet erg vinden.
Lol, dies lollig. Ik vind het eigenlijk niet meer leuk al die Final Fantasy spellen. Ik vond de SNES versies nog wel leuk. Maar nadat er weer een paar uitkwamen op de PS(2) was ik het toch wel zat. Wat mij betreft geen Final Fantasy. Het enigste echte goede antwoord in deze threat is simpelweg Grand Theft Auto, een beter (maakbaar) concept is er nu gewoon niet te bedenken. Echt geweldig, ben erg blij als ie over anderhalf jaar (was het toch?) op m'n groene vriendje komt.
SmashBrothers Melee is een hele goeie en iets in de richting van mario party zou ik ook leuk vinden... want party games zijn er niet zo veel goeie van voor de xbox
Ik denk dat Hooligans op de xbox moet komen das echt zo'n humoristisch spel, maar dan natuurlijk wel een vervolg ofzo en niet dezelfde als op de pc.