Als ik zo deze thread lees zou ik zeggen laat de cube en de box maar fuseren dan heeft ieder wat ie wil in dat ding
dopewars (niet serieus) Tomb raider---> Blijft gewoon een supergame. Postal 2--->Als je de hoofdrol speeld in een game wil je hem ook zelf willen spelen natuurlijk Command & Conquer generals en Pro evolution soccer(een nieuwe) De laatste 2 omdat er van dat soort niet echt vette games op de xbox zijn
Mario World 1 met live functie hahaha nee ik zou ook wel de gta serie op de xbox willen zien.We missen gewoon nog zo'n game dat je vrij door de stad kunt lopen en auto's kunt jatten enz.. Dat zou me vet lijken op live ieder mannetje in de stad is een gast die thuis op de bank zit met zun headsetje op
Sorry vanwege die fout van Hitman 2, Ik wil graag dat BOMBERMAN op de xbox komt. Dat spel heb ik al voor de zoveelste keer op mijn NES gespeeld, en ik wil graag een nieuwe versie vor de xbox met verbeterde graphics (duh!) en dezelfde gameplay (van bovenaf). Ik wil ook dat Postal 2 op de Xbox komt, op de PC vond ik hem heel erg grappig, en het lijkt me relaxt om het met een controller te doen.
Ik wil graag Zelda:TWW op de Box en Metroid Prime. Verder natuurlijk de GTA series, al komt zoiets wel in de vorm van True Crime maar toch GTA is gewoon goed. Maar Zelda en Metroid Prime staan wel bovenaan.
Een goede footie is een absolute must. Naar mijn mening zijn ISS en FIFA bij lange na niet afdoende om een beetje fatsoenlijke voetbalhonger te stillen. MS gimme a nice game!